سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاسمی در صحن علنی:

مردم سیل‌زده با قطعی آب، برق و گاز دست و پنجه نرم می‌کنند

نماینده کرمانشاه گفت: مردم سیل‌زده سرپناه ندارند و مشکلات زیادی اعم از قطعی آب، برق، گاز و نبود امکانات رفاهی و بهداشتی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدقاسم جاسمی نماینده کرمانشاه در جلسه علنی امروز( یکشنبه ۱۸ فروردین) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی سیل اخیر در مناطق مختلف از جمله کرمانشاه، گفت: لازم است از ارتش، سپاه و بسیج تشکر کنم که اگر نبودند مشکلات سیل زدگان استان کرمانشاه کمتر از لرستان نبود.

وی افزود: باران رحمت الهی تبدیل به یک تهدید شد و شرایط بسیار سختی را برای مردم کشور رقم زد که همه تصاویر آن را در صداوسیما و در فضای مجازی شاهد بودیم.

جاسمی تصریح کرد: بیش از ۷۲ ساعت بارندگی شدید در کشور داشتیم که اولین موج آن وارد کرمانشاه شد، ای کاش در جلسه امروز، رئیس جمهور و وزرا حضور داشتند و حرف نمایندگان را می‌شنیدند که مردم سرپناه ندارند و مشکلات زیادی اعم از قطعی آب، برق، گاز و نبود امکانات رفاهی و بهداشتی وجود دارد.

نماینده کرمانشاه بیان کرد: دولت با عزم و اراده می‌تواند کار کند، اما متأسفانه فقط در یک نمونه یعنی ساختمان پلاسکو شاهدیم که بعد از گذشت چند سال از آتش‌سوزی هنوز این ساختمان درست نشده است. امیدی به برنامه‌ریزی برای بهبود وضعیت ندارم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.