سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تقدیر کارگردان تئاتر از هنرمندان برای کمک به مردم سیل زده

حسن جودکی از همکاری هنرمندان با تئاتر مستقل تهران برای کمک به مردم سیل زده تقدیر کرد.

حسن جودکی تهیه کننده , کارگردان و فعال تئاتر در خصوص ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:با همت هنرمندان عرصه تئاتر، تئاتر مستقل تهران در ایام ۱۴ , ۱۵ و ۱۶ فروردین ماه به عنوان پایگاهی برای دریافت کمک‌های مردمی برای مناطق سیل زده در نظر گرفته شد و کمک‌های غیر نقدی مردم و هنرمندان را برای ارسال به مناطق سیل زده دریافت می‌کرد.

وی افزود: من و مصطفی کوشکی اهل لرستان هستیم و زمانی که اخبار سیل را شنیدیم، خود را  موظف به کمک به همشهریان سیل زده دانستیم. علاوه بر دوستان و هنرمندان عرصه تئاتر، هنرمندان عرصه سینما نیز در کنار ما به فعالیت پرداختند.

 این کارگردان با اشاره به اینکه استقبال مردم بسیار خوب بوده است، ادامه داد: با کمک مردم و هنرمندان، پلاتو‌های تئاتر مستقل تهران مملو از اقلام مورد نیاز شده بود که ما به صورت شبانه روزی آن‌ها را بارگیری و ارسال می‌کردیم. در این ۳ روز ۷ خاور , ۳ نیسان و تعدادی ماشین آفرود به پایگاه امام علی (ع) خرم آباد که هنرمندان تئاتری نیز در آن مستقر بودند، ارسال شد.

وی گفت: گروه‌های مختلف تئاتری از جمله اداره کل تئاتر خیابانی در استان گلستان و لرستان نمایش‌هایی را ویژه کودکان به اجرا برده است.

جودکی در خصوص همکاری هنرمندان با تئاتر مستقل تهران گفت: باید از خانم الهام پاوه نژاد، آقای مصطفی کوشکی و تمامی هنرمندانی که در این ایام در کنار ما بودند، تشکر کنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.