سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگیری فیزیکی گروهی جوانان انگلیسی در خیابان +فیلم

درگیری گروهی شدید عده‌ای از جوانان انگلیس صحنه‌ای وحشتناک را در یکی از خیابان‌های این کشور در مقابل چشمان وحشت‌زده شاهدان عینی رقم زد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درگیری گروهی شدید عده‌ای از جوانان انگلیس صحنه‌ای وحشتناک را در یکی از خیابان‌های این کشور در مقابل چشمان وحشت‌زده شاهدان عینی رقم زد. این درگیری شدید ساعت ۷:۳۰ دقیقه بعدازظهر روز جمعه و در یکی از خیابان‌های شهرستان "مرزیساید" واقع در شمال غربی انگلیس رخ داد.

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است تعدادی جوان را که با مشت و لگد و همچنین چوب به جان یکدیگر افتاده‌اند نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود ده‌ها جوان با یکدیگر به طرز شدیدی درگیر می‌شوند، تا جایی که درگیری آن‌ها به وسط خیابان نیز کشیده می‌شود.

بنا بر گفته یکی از شاهدان عینی این درگیری پس از آنکه عده‌ای از این جوانان به روی گردشگران آب دهان پرتاب کردند رخ داد. یکی دیگر از شاهدان عینی در این باره گفت: "من آنقدر نگران هستم که نمی‌توانم در مورد این حادثه صحبت کنم. واقعاً از دیدن این صحنه دچار شوک شدم. واقعاً صحنه وحشتناکی بود. شهر لیورپول واقعا زیباست. این جوانان چهره شهر ما را مخدوش کردند."

پس از این درگیری پلیس محلی انگلیس اقدام به دستگیری یک پسر ۱۶ ساله کرد. " جو آندرسون"، شهردار منطقه با توحش خواندن چنین رفتاری از والدین خواست رفتار فرزندان خود را در بیرون از خانه مورد رصد قرار دهند. تحقیقات پلیس محلی انگلیس در مورد این درگیری گروهی شدید ادامه دارد.

گفتنی است؛ وقوع این درگیری شدید در خیابان‌های شهرستان مرزیساید در حالی خبرساز می‌شود که سال گذشته نیز درگیری شدید ده‌ها دانش‌آموز انگلیسی در یکی از خیابان‌های این کشور صحنه‌ای وحشتناک را رقم زده بود. در این درگیری که در تاریخ ۱۱ سپتامبر و در یکی از خیابان‌های منطقه "اوکسبریج" در غرب لندن رخ داد حدود ۷۰ دانش آموز حضور داشتند که با مشت و لگد در پیاده‌رو به جان یکدیگر افتادند.

انتهای پیام/

درگیری فیزیکی جوانان انگلیسی در خیابان خبرساز شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.