سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باران بخشی از جاده روستایی آلوت در بانه را تخریب کرد

بخشدار نمشیر از توابع شهرستان مرزی بانه از تخریب ۱۰۰ متر از جاده روستای آلوت براثر بارش شدید باران و رانش زمین در این بخش خبردادوگفت: برای بازسازی این جاده روستایی ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اسماعیل محمدی با بیان اینکه بارش باران همچنین ۱۰۰ متر از دیوار حایل رودخانه سارتکه و رشکی را نیز تخریب کرده است، گفت: این رودخانه فصلی است و با توجه به نرمی خاک با افزایش حجم باران، آب رودخانه به سمت روستا‌های سارتکه، رشکی و بایزی هدایت می‌شود.

وی افزود:برای مهار آب این رودخانه در سال‌های گذشته ۲ مرحله اطراف این رودخانه دیوار چینی شد، اما با افزایش حجم آب، دیوار‌ها تخریب شد امسال نیز دیوار حایل این رودخانه برای چندمین بار تخریب شد.

محمدی بیان کرد: امسال برای احداث دیوار حایل این رودخانه ۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که با مساعد شدن شرایط جوی منطقه عملیات احداث آن شروع می‌شود.

بخشدار نمشیر تاکید کرد: برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی سیل، چهار چادر اسکان گروهی و اضطراری در اختیار روستانشینان مسیر این رودخانه قرار دادیم.

وی گفت: بارش‌های اخیر به بخشی از باغات روستاییان این مسیر نیز خسارت وارد کرده که با توجه به اینکه باغات در بستر حریم رودخانه احداث شده خسارت‌های مالی آن‌ها برآورد نشده است.

انتهای پیام/م

بارش های اخیر به برخی روستاهای بانه خسارت وارد کرد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.