سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگار تابان با ۷۰ عنوان کتاب به نمایشگاه می‌آید

انتشارات نگارتابان حدود ۶۰ تا ۷۰ عنوان کتاب را در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌کند.

احمد دولت آبادی مدیر مسئول انتشارات نگار تابان، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضور این انتشاراتی در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: هنوز نتیجه درخواستمان برای حضور در این دوره نمایشگاه اعلان نشده است؛ ظاهراً غرفه‌ها را از ۲۷ فروردین ماه در اختیار ناشران قرار می‌دهند.

وی افزود: انتشارات نگارتابان حدود ۶۰ تا ۷۰ عنوان کتاب را در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌کند. بقیه کتاب‌هایی که در انتشارات منتشر کردیم، ارزش انتشار مجدد را ندارند. با توجه به گرانی کاغذ تنها کتاب‌هایی را در انتشارات نگار تابان تجدید چاپ می‌کنیم که متقاضی برای انتشار مجدد آن وجود دارد. کتاب‌های تجدید چاپمان را هم در تیراژ محدود منتشر می‌کنم. بعید می‌دانم از نمایشگاه بین المللی کتاب امسال مانند سال‌های پیش استقبال شود.

وی با اشاره به دلیل استقبال نکردن مردم از کتاب اظهار داشت: شرایط اقتصادی مردم اصلاً مساعد نیست. برای همین از نمایشگاه کتاب امسال به خوبی استقبال نمی‌شود. قیمت برخی از کتاب‌ها تا ۵۰ درصد افزایش می‌یابد. حقوق مردم آنقدر افزایش پیدا نکرده است که بتوانند بسته‌های فرهنگی را با ۵۰ درصد افزایش قیمت بخرند. در صورتی که باید بسته‌های فرهنگی نسبت به بسته‌های دیگر ارزان‌تر باشد.

مدیر مسئول انتشارات نگار تابان با اشاره به قطعی بودن افزایش قیمت کاغذ و سایر ملزومات چاپ در سال جاری و اعلام نشدن میزان آن بیان کرد: هنوز مردد هستند و نمی‌دانند تا چه میزان قیمت کاغذ و سایر ملزومات چاپ را افزایش دهند. این افزایش قیمت باید از وارد کننده آن آغاز شود تا به مصرف کننده (ناشران) برسد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.