سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرخه فقرزدایی با استفاده از مراکز نیکوکاری مردمی‌تر می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از راهبرد‌های مهم کمیته امداد استان زنجان در سال جدید مردمی کردن چرخه فقرزدایی با استفاده از ظرفیت وایجاد مراکز نیکوکاری جدید در این استان است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه تحول در اخلاق، اعتقاد و خدمتگزاری از طریق شناخت صحیح از فقه و فلسفه کار لازمه رسیدن به احسن حال است گفت: شأن و اصل کار ما در کمیته امداد به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از بیت ولایت مددکاری، امدادگری و رسیدگی اثربخش به نیازمندان است.

این مقام مسئول افزود: تحول در خدمتگزاری به معنای مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، شناخت صحیح از وضعیت موجود، داشتن بصیرت، حرکت با برنامه، جهادی و میدانی و برداشتن موانع موجود در مسیر خدمت‌رسانی از طریق تدوین و طراحی نقشه راه مناسب برای رسیدگی اثربخش به جامعه هدف است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری به «رونق تولید» افزود: لازمه تحقق اهداف نام‌گذاری سال توسط معظم له به‌عنوان دیده‌بان نظام، کار مجاهدانه، عاشقانه و عالمانه در حوزه کاری این نهاد و ارتقاء بهره‌وری در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف در همه بخش‌های کمیته امداد استان زنجان و ارتقاء سرمایه اجتماعی نظام است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: شناسایی مزیت‌های نسبی مناطق مختلف و تدوین برنامه اجرایی و نقشه راه مناسب بر محور تأکیدات ایشان در این سند راهبردی باید به‌عنوان اولویت مهم کارگزاران این نهاد انقلابی در همه بخش‌ها قرار گیرد.

وی ادامه داد: با همین نگاه توجه به توسعه مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های اجرایی این نهاد و ارتقاء خدمات اشتغال‌زایی برای جامعه هدف با بهره‌گیری از تخصص و مهارت خیران به‌عنوان راهبرد‌های مهم کاری سطوح مختلف در کمیته امداد استان زنجان در سال جدید تعریف‌شده و فعالیت همه بخش‌ها باید بر محور این راهبرد‌ها طراحی و اجرایی شود.

صفری با اشاره به اینکه از راهبرد‌های مهم کمیته امداد استان زنجان در سال جدید مردمی کردن چرخه فقرزدایی با استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری این استان است، افزود: باهدف چابک سازی فرآیند‌های اجرایی این نهاد در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف بخشی از فعالیت‌های این نهاد در بخش‌های حمایتی و مشارکتی در سال جدید به مراکز نیکوکاری واگذار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه لازمه مردمی کردن فعالیت‌های کمیته امداد، ارتقاء عنصر اعتماد و اطمینان در جامعه به کارکرد‌های محرومیت‌زدایی این نهاد از طریق انجام کار مفید و تبیین صحیح دستاورد‌ها است، ادامه داد: همدلی، انسجام و تعامل بین بخشی بیشتر باهدف دستیابی به نقطه مطلوب در حوزه خدمت‌رسانی مؤثر به جامعه هدف و تزریق امید در جامعه باید در همه بخش‌های کاری این نهاد بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام / ک


امدادگری و رسیدگی اثربخش به نیازمندان یکی از رسالت‌های کمیته امداد است

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.