سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش دو برابری حجم فعالیت‌های اشتغال زایی کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: حجم فعالیت‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد استان زنجان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال جدید نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش می‌یابد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان رسالت اصلی این نهاد را توانمندسازی جامعه هدف عنوان کرد و گفت: تلاش برای ارتقاء خدمات توانمندسازی به جامعه هدف متناسب با شعار سال و شاخص‌های اقتصاد مقاومتی بوده و باید فعالیت‌ها در این بخش با رویکرد جهادی و اقدام و عمل انقلابی در همه بخش‌ها در سال جدید توسعه یابد.

وی با تأکید بر اینکه شناخت مزیت‌ها و ظرفیت‌های هر منطقه برای داشتن نقشه راه مناسب در حوزه توانمندسازی جامعه هدف از الزامات موجود در این بخش است، افزود: رویکرد کمیته امداد استان زنجان در این بخش در سال جدید بسترسازی مناسب برای توانمندی و استقلال معیشتی و اقتصادی جامعه هدف با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود و اولویت‌های مناطق مختلف است.

صفری با اشاره به اینکه دشمن با به راه‌اندازی جنگ اقتصادی سعی در ایجاد و تزریق یاس و نا امیدی در جامعه را دارد، ادامه داد: تلاش جهادی برای ارتقاء اعتماد خیران به کارکرد‌های این نهاد از طریق فعالیت مؤثر و کار مفید در حوزه محرومیت‌زدایی با ایجاد مدل‌ها و الگو‌های جدید در حوزه خدمت‌رسانی از وظایف مهم کارگزاران نهاد مقدس و انقلابی کمیته امداد در مقابله با نقشه دشمنان و افزایش امید در جامعه است.

وی به راهکار‌های دیگر افزایش سرمایه اجتماعی در اقشار ضعیف و نیازمند جامعه از طریق کارکرد‌های این نهاد اشاره کرد و گفت: رویکرد دیگر کمیته امداد استان زنجان در این بخش، بسترسازی برای توانمندی اقتصادی از طریق توانمندسازی فکری و فرهنگی و معرفت افزایی در گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد باهدف ارتقاء عزتمندی و کرامت انسانی آن‌ها است.

صفری به توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد استان زنجان در سال جدید به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راهبرد‌های این نهاد در حوزه توانمندسازی جامعه هدف اشاره کرد و ادامه داد: با همین نگاه حجم فعالیت‌های اشتغال زایی کمیته امداد استان زنجان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال جدید نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: لازمه تحقق اهداف کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغال‌زایی برای جامعه هدف در سال «رونق تولید» نگاه آسیب شناسانه و نوآورانه در ایجاد فرصت‌های شغلی جدید با تکیه‌بر ظرفیت‌ها و استعداد‌های بالقوه هر منطقه و تبدیل آن به طرح‌های بالفعل، مولد و پایدار برای مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

انتهای پیام / ک


تاکید مدیرکل کمیته امداد زنجان به توانمندسازی جامعه هدف

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.