سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی ۹ شعبه جمع آوری کمک‌های نقدی مردم همدان به مناطق سیل زده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از فعالیت ۴۵ پایگاه برای جمع آوری کمک‌های مردم این استان به مناطق سیل زده لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بهروز کارخانه ای، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: تاکنون یک هزار تخته پتو، ۱۴۰۰ تخته چادر، ۴۵ هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته و یک کانکس سرویس بهداشتی،۶ دستگاه کامیون ۱۰ تن و ۲ دستگاه مینی بوس و یک دستگاه تریلی نیز به لرستان ارسال شده است.

وی از ارسال ۵۰۰ بسته غذایی یک ماهه به استان کرمانشاه و ۱۵۰۰ بطری روغن ۸۱۰ گرمی و یک دستگاه تریلی به این شهرستان خبر داد و افزود: از یازدهم فروردین ماه تا روز شانزدهم فروردین ماه ۹۹ هزار و ۳۱۹ تماس با مرکز ۱۱۲ همدان برقرار شده که به ۶۹ هزار و ۱۳۱ تماس پاسخ داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه ۲ هزار بطری آب معدنی به همراه اقلامی همچون برنج، روغن، حبوبات، قند، چای و نان نیز ارسال شده است، عنوان کرد: مواد شوینده و بهداشتی آماده ارسال است.

کارخانه‌ای به برپایی ۹ شعبه جمع آوری کمک‌های نقدی مردم به مناطق سیل زده در استان همدان اشاره کرد و گفت: همچنین ۴۲ خانه هلال احمر کمک‌ها را جمع آوری می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۴۵ پایگاه برای جمع آوری کمک‌ها فعال شده و ۲۰ صندوق سیار و ۲۵ صندوق ثابت نیز در این زمینه فعال است و تاکنون ۹۷۷ میلیون و ۸۵۷ هزار ریال کمک جمع آوری شده است از مشارکت ۹۷ داوطلب در این زمینه خبر داد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: تعداد ۲ پزشک، ۴ پرستار، یک ماما، ۲ روانشناس، یک کارشناس بهداشت، ۳ امدادگر، هفت کارمند و ۲ راننده از جمله نیرو‌های اعزامی شده به مناطق سیل زده لرستان هستند.

کارخانه ای تعداد دارو‌های ارسال شده به مناطق سیل زده لرستان را ۱۱۸ قلم عنوان کرد .

انتهای پیام/ب

ارسال ۱۱۸ قلم دارو از همدان به مناطق سیل زده لرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.