سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال هوایی محموله‌های امدادی فارس به خوزستان

فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز گفت: ۳۵ تن انواع اقلام امدادی توسط پایگاه هوایی شهید دوران شیراز به خوزستان بارگیری و ارسال شد.

امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد اسماعیل لشکری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  گفت: با توجه به اینکه استان فارس به عنوان استان معین خوزستان در بحث امداد، نجات و حوادث تعیین شده و برای سرعت بخشیدن به امداد رسانی آسیب دیدگان سیل خوزستان مقدار ۳۵ تن انواع اقلام امدادی توسط پایگاه هوایی شهید دوران شیراز بارگیری و ارسال شد.

وی افزود: این اقلام امدادی شامل هزار و ۵۰۰ تخته پتو، ۱۰۰۰ بسته غذایی و بهداشتی و ۵۰۰ دستگاه چادر  به ارزش ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط دو فروند هواپیمای ترابری سنگین ایلوشین و C-۱۳۰ از شهر شیراز به مقصد خوزستان بارگیری و ارسال شد.

امیر لشکری گفت: پایگاه هوایی شهید دوران شیراز از ابتدای وضعیت بحران و سیل اعلام آمادگی خود را در امر امداد رسانی به آسیب دیدگان از طریق سلسله مراتب فرماندهی محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته و این آمادگی را دارد با تکیه بر دانش و تخصص خلبنان متعهد خود در هر نقطه از سرزمین پهناور ایران عزیز به صورت نقطه‌ای و هدفمند ارسال محموله داشته باشد.
انتهای پیام/م

ارسال محموله کمک‌های فارس به سیل‌زدگان کشور

برچسب ها: ارتش ، سیل و آبگرفتگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.