شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان میتوانید سؤالات خود را از علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر در بخش نظرات همین خبر ارسال کنید. این پرسشها در گفت و گو با رئیس جمعیت هلال احمر مطرح خواهد شد.
برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» در سال گذشته تلاش کرد در یک گفتوگوی رو در رو به شفافیت فضای رسانهای کشور کمک و ابهامات موجود در ذهن مخاطبان در حوزههای مختلف را با حضور یک میهمان شاخص مرتبط با آن حوزه، به صورت صریح در یک زمان ۴۵ دقیقهای بررسی کند.
در سری جدید این برنامه گفتوگو محور قرار است نقش مخاطبان از طریق دریافت پرسشهای مردم و طرح آن با میهمان برنامه پررنگتر شود.
این برنامه که در باشگاه خبرنگاران جوان تولید میشود، یکشنبه شبها ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه شب روی سایت این مجموعه قرار میگیرد. مخاطبان میتوانند با مراجعه به صفحه اول سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir به تماشای آن بنشینند.
برنامه گفتوگو با رئیس جمعیت هلال احمر، یکشنبه هفته آینده ۲۵ فروردین منتشر خواهد شد.
انتهای پیام/
ولی دنبال یک قانون میکردم ،همه ارگانها ،مردم ،به یک حساب کمک کنند مثلا همین هلال احمر ،تا شلختگی درامداد رسانی نباشه ،،و مردم هم فقط از اون ارگان مثلا هلا ل احمر مطالب گر باشن
اینجوری اگر تو بازسازی هم کندی پیش بیاد مردم طرفشون بدونن کیه
آیا صرف غذای آنچنانی حتی با پول شخصی در اوج بحران و با لباس فرم هلال احمر به اعتماد عمومی به این نهاد مردمی ضربه ای سنگین وارد نکرد؟ پاسخ متکبرانه و عذر خواهی بدتر از گناه با آن ادبیات طلبکارانه چی؟
انشالله امسال هم همینطوری پیش بره و یه روز خبر بدید که برنامتون قراره زنده از تلویزیون پخش بشه
بنظرم یکی از سیل زده هارو بیارید رو خط برنامه
1- تعداد نیروی انسانی هلال اهمر
2- امکانات هلال اهمر
کاش اول از همه ازشون بپرسید جریان اون غذاخوری لاکچری در بهبهه سیل چی بود و گزارشی جامع و جزئی از کمک رسانی ها بدهند.
من یکی از اعضای هلال احمر هستم که در جریان زلزله هریس و ورزقان و کرمانشاه بودم
برای این برنامه ده ده آقای رئیس سازمان صدا و سیما رو هم دعوت میکنید؟
چه دلیلی داره که هلال احمر با سیستم امدادی جهانی "صلیب سرخ" همکاری نمیکنه که در مواقع اضطرار امدادهای خارج از کشور نیز به کمک هم میهنان ما بیاد؟
لطفا شفاف سازی جهت دریافتی های هم وطنان و هزینه های پرداختی آن سازمان صورت بگیره.
اگر بیمه حوادث مثل سیل و زلزله برای تمام شهروندان در کل کشور اجباری شود، در هنگام وقوع چنین حوادثی با این همه مشکل رو به رو نمیشویم و در صورت اجباری شدن این امر هزینه های بیمه کاهش پیدا میکنه.
بانک اطلاعاتی از تمام افراد جامعه موجود باشد تا در صورت بروز حادثه دسترسی به افراد نیازمند کمک سریع تر و بهتر صورت گیرد
این سوالی است که باید از همه مدیران بپرسیم...چرا که این صندلی ها همه امتحاناتی برای خدمت است و سلام... .
با قدرت به کمک رسانی تان به سیل زدگان ادامه دهید
یک ملت پشت شما هست
خدا قوت
خب هر وقت اضطراري پيش اومد كه يه كميته بحران تشكيل ميشه و دستگاهها رو بسيج ميكنه و امكانات و نيرو ميگيره الانم هلال احمر هيچ كاره است و همه كارا رو سپاه و ارتش و بسيج ميكنن
چرا هرگز جمعیت هلال احمر یک گزارش دقیق و درست به مردم نمیدهد که چقدر کمک جمع شده؟ مثلا دقیقا چه مبلغی؟ و این مبلغ دقیقا در چه شهرها و چه روستاهایی به تفکیک برای چه مسائلی هزینه شده؟
و چقدر از این مبلغ اضافه آمده؟
چقدر پتو ، آب معدنی و ... جمع آوری شده از هدایای مردمی
و این کمک ها به چه میزان ، به چه روستاها و شهرهایی رسیده؟
و چقدر از این کمک ها اضافه آمده ؟ یا کم آمده ؟ در چه بخش جغرافیایی و دقیقا به چه دلیلی؟