سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام تجهیزات کمک رسانی از اندیمشک به مناطق سیل زده شوش

فرماندار شهرستان اندیمشک از اعزام ماشین آلات و تجهیزات لازم با توجه به وضعیت اضطراری روستاهای شوش به این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار شهرستان اندیمشک به بازدید از وضعیت روستا‌ها و مناطق آب گرفته شوش اشاره کرد و گفت: این مناطق نیاز به کمک رسانی دارند و ستاد بحران اندیمشک آمادگی خود را برای کمک به اهالی این مناطق اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه تهیه و توزیع مواد غذایی به این منطقه آغاز شده، تصریح کرد: حدود ۱۰ دستگاه انواع ماشین آلات مانند؛ کمپرسی و لودر به منظور کمک به مردم ساکن در روستا‌ها و مناطق حومه شوش از دیروز اعزام شدند.

جهانگیری بیان داشت: تاکنون محموله‌هایی شامل؛ پوشاک و غذای گرم، نان، آب معدنی و سایر اقلام خوراکی با همت مدیران دستگاه‌های اجرایی ارسال شده است.

فرماندار اندیمشک با اشاره به کمک‌های وسیع مردم اندیمشک به مناطق سیل زده افزود: شهروندان اندیمشکی به صورت خودجوش نسبت به جمع آوری کمک‌ها و ارسال آن‌ها به پلدختر اقدام کرده اند.

این مقام مسئول همچنین به استقرار محل‌های اسکان هلال احمر اندیمشک اشاره و اظهار کرد: هلال احمر اندیمشک نسبت به استقرار چادر‌های اسکان برای سیل زدگان اقدام کرده است.

پیمان جهانگیری گفت: تیم‌های ویژه‌ای نیز به منظور ارسال کمک‌ها تشکیل شده است و برای خدمات رسانی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد.

انتهای پیام/گ

امدادرسانی به مناطق سیل زده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.