سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۹ هزار نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت استان یزد بهره مند شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از مراجعه بیش از ۲۳۶ هزار مسافر به ایستگاه های جوانان هلال احمر استان در نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی خبر داد.

محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: در ایام نوروز ۱۶ هزار ۸۴۰ مسافر در خیمه‌های نماز پایگاه های ایمنی و سلامت به اقامه نماز پرداخته و ۴۲ هزار ۴۵۹ کودک نیز در فضای دوستدار کودک حضور یافتند.

وی افزود: در طول اجرای طرح، ۹ هزار ۵۳۵ نفر نیز از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: با حضور بیش از هزار نفر روز در ۲۳ پست طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، اقلام تبلغی، فرهنگی و راهنمایی از جمله ۱۱۴ هزار و ۳۵۷ محصول ترویجی و اطلاع رسانی، ۵۳ هزار و ۹۶ محصول انگیزشی و ۶۱ هزار و ۱۹۰ محصول آموزشی میان مسافران توزیع شد.

حرازی زاده گفت: همچنین با اجرای طرح سحاب ازسوی همیاران جوان در پارک ها و تفرجگاه های شهرستانها به بیش از ۵ هزار و ۷۳۵ نفر خدمات رسانی شد.

وی افزود: کمپین بهرفت نیز از سوی یقه آبی های همیار جوان هلال احمر یزد با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی، در چادرها و ایستگاه های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی تشکیل و مورد استقبال خوب مردم و مسئولان قرار گرفت و بیش از ۵۰ هزار نفر میثاق نامه کمپین بهرفت را در ایستگاه های هلال احمر امضا نمودند.

انتهای پیام/ی

بهره مندی  مسافران نوروزی از خدمات ایستگاه‌های سلامت استان یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.