سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین خبر داد؛

بازگشایی راه ۳۰ روستا در سه بخش شهرستان نورآباد لرستان

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: راه مواصلاتی ۳۰ روستا در نورآباد لرستان با اعزام ماشین آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین بازگشایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اصغر گونجی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: در پی وقوع سیل در لرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین برای کمک به سیل زدگان مأموریت یافت و با اعزام نیرو و ارسال ماشین آلات سنگین برای بازگشایی مسیر‌های مسدود شده وارد عملیات شد.

وی با اشاره به استقرار شبانه روزی ادوات سنگین و ماشین آلات این نهاد در مناطق مختلف سیل زده اظهار داشت: بنیاد مسکن استان قزوین تا کنون بازگشایی راه مواصلاتی ۳۰ روستا در سه بخش نورآباد را به اتمام رسانده است و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.

گونجی یادآور شد: همچنین با اعزام نیرو‌های فنی و کارشناسی عملیات ارزیابی واحد‌های خسارت دیده در منطقه نورآباد لرستان با سرعت در حال انجام است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: این نهاد با تمام توان فنی و اجرایی خود در منطقه سیل زده حضور دارد و با کمک رسانی در کنار هموطنان آسیب دیده خواهد بود.

انتهای پیام/ک

استقرار ادوات سنگین و ماشین آلات بنیاد مسکن قزوین در مناطق سیل زده

برچسب ها: حمل و نقل ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.