سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت یک فقره وقف در بانه

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان گفت: خیر نیک اندیش بانه بخشی از دارایی خود راوقف کمک به نیازمندان، فعالیت های قرآنی و هزینه های ضروری مسجد رسالت این شهر کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت الاسلام مصطفی نوروزی گفت: خانم منیج نصرتی بانوی نیک اندیش بانه 2 دانگ مشاع از شش دانگ چهار باب مغازه و سه طبقه واحد مسکونی به مساحت 485 متر مربع به ارزش چهار میلیارد ریال وقف امور خیریه کرده است.

وی با اشاره به اهمیت نیت واقفین در اجرای وقف یادآور شد: نیت واقفین در اجرای وقف بطور دقیق اجرا می شود اما واقفین باید به نیازهای ضروری و روز جامعه در نیت خود توجه کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان با بیان اینکه خیرین در تحقق شعار سال در راستای منویات رهبر معظم انقلاب نقش مهمی دارند، گفت: وقف می تواند در راستای رونق تولید نیز انجام شود که هم برای بخشی از افراد اشتغال ایجاد کند و هم در رونق تولید تاثیر داشته باشد.

گفتنی است؛نخستین وقف سال 98 توسط یک خیر بانه ای به ارزش 2 میلیارد ریال به نیت کمک به افراد نیازمند، هزینه های ضروری مسجد بختیاری و مسجد روستای آلوت وقف شده بود.

انتهای پیام/م

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.