سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی حزب حاکم ترکیه: نتایج بازشماری آرای انتخابات را خواهیم پذیرفت

عمر چلیک گفت: حزب عدالت و توسعه نتایج بازشماری آرای انتخابات محلی در آنکارا و استانبول را صرفنظر از اینکه چه حزبی پیروز باشد، خواهد پذیرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه از استانبول، عمر چلیک، سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه وابسته به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، روز شنبه اعلام کرد این حزب نتایج بازشماری آرای انتخابات محلی را در آنکارا و استانبول خواهد پذیرفت؛ فرقی نمی‌کند که کدام حزب پیروز اعلام شود.

حزب عدالت و توسعه بیشتر آرای انتخابات یکشنبه هفته گذشته را در سراسر کشور به دست آورده است، ولی نتایج نشان می‌دهد این حزب آنکارا را از دست داده و با اختلاف کمی استانبول را واگذار کرده است.

مقامات انتخاباتی در حال بازشماری آرا در ده‌ها منطقه در آنکارا و استانبول هستند؛ جایی که آمار نشان می‌دهد اکرم امام اوغلو، نامزد حزب مخالف جمهوری‌خواه خلق، با فاصله بسیار کمی از نامزد حزب عدالت و توسعه پیش است.

عمر چلیک، سخنگوی حزب عدالت و توسعه، در کنفرانسی خبری با خبرنگاران خارجی در استانبول اعلام کرد: «در نهایت، ما نتیجه نهایی را خواهیم پذیرفت چه به نفع ما باشد چه به ضرر ما».

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.