سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۹۲زرهی ارتش:

کمک رسانی یکان‌های ارتش به مردم خوزستان با تمام توان ادامه دارد

امیر سرتیپ دوم خدابخش سلیمانی گفت: پنج تیپ و یکان های پدافند هوایی و رزمی با پشتیبانی نیروی هوایی و هوانیروز در حال خدمت رسانی به مردم خوزستان هستند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم خدابخش سلیمانی فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۹۲زرهی ارتش گفت: پنج تیپ و یکان های پدافند هوایی و رزمی با پشتیبانی نیروی هوایی و هوانیروز با چهارده فروند بالگرد در حال خدمت رسانی به مردم شریف خوزستان هستند.

وی افزود: تیپ های تکاور، پیاده و زرهی، گروههای مهندسی از جمله تیپ ۴۵ تکاور، تیپ ۲۹۲ تیپ ۱۹۲ ، تیپ ۳۹۲ گروه مهندسی ۴۲۲ پشتیبانی تجهیزات سنگین مهندسی، گروه پدافند هوایی و هوانیروز با چهارده بالگرد در شهرستانها و مناطق شوشتر شعیبیه، زاویه، دزفول، شوش، اهواز،کارون، حمیدیه، چذابه، سوسنگرد، بستان، رفیع، هویزه و مسجدسلیمان مشغول امدادرسانی به مردم هستند.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۹۲ زرهی ارتش افزود: تمامی یگان های مستقر در جنوب غرب نزاجا با مدیریت واحد در سطح منطقه با تمامی پرسنل پایور و وظیفه فرماندهان و مسئولان خود دست به دست هم داده و به فرامین فرمانده معظم کل قوا لبیک گفتند.

وی خاطرنشان کرد: بنا به دستور فرمانده کل ارتش امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی ما تا زمانی که آرامش به کل منطقه استان خوزستان برگردد در جمع مردم خواهیم بود و به امداد رسانی به مردم سیل‌زده ادامه خواهیم داد.

امیر سلیمانی در مورد تخریب سیل‌بند نیشکر تصریح کرد: در شهرستان‌های شوشتر و شعبیه سیلاب در حال تخریب شهر بود که حتماً باید سیل‌بند شکسته می‌شد، به همین خاطر سیل‌بند را شکاندیم و آب به سمت نیشکر ها رفت و شهر در امان ماند.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۹۲ زرهی ارتش گفت: در تخریب سیل بند نیشکر، تیپ ۴۵ تکاور ارتش با ۸۰ دستگاه خودرو و تجهیزات از قبیل بولدزر لودر و بیل مکانیکی و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی کادر و وظیفه ی شهر را از خطر سیلاب نجات دادند.

/انتهای پیام

برچسب ها: ارتش ، سیل زدگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.