سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی درمانگاه موقت برای درمان سیل زدگان

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:به منظور ارائه خدمات درمانی به اهالی سیل زده دارخوین در شادگان درمانگاه موقت در اردوگاه مجتمع کشت و صنعت فارابی برپا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکرالله سلمان زاده سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان شنبه گفت:تیم‌های درمانی به صورت ۲۴ ساعته در مناطق سیل زده دارخوین در شادگان حضور دارند و روزانه به طور متوسط ۲۰۰ بیمار از سوی گروه‌های درمانی معاینه و درمان می‌شوند.

وی افزود: با انجام مراقبت‌های بهداشتی در کمپ اسکان سیل زدگان تاکنون موردی از بیماری وبا مشاهده نشده و فقط چند مورد بیماری اسهالی در منطقه مشاهده شد که توسط تیم‌های درمانی مداوا شدند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:مراقبت از آب آشامیدنی در کمپ اسکان کشت و صنعت نیشکر حکیم فارابی به صورت مستمر از سوی گروه پیش گیری بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان انجام می‌شود.

سلمان زاده به انجام آموزش خانه به خانه در مناطق سیل زده و استقرار تیم‌های پزشکی و ماما در ارودگاه دریسیه اشاره کرد و افزود: با توجه به کمبود سرویس بهداشتی و حمام صحرایی در حال حاضر این ۲ مورد در کمپ یادشده در حال نصب می‌باشند تا از این نظر نیز مشکلی احساس نشود.

وی گفت: ۷۰۰ نفر از اهالی روستای دریسیه که در اردوگاه مجتمع کشت و صنعت فارابی اسکان یافته اند بطور مستمر توسط کارکنان شبکه بهداشت و درمان شادگان با نظارت و مدیریت دانشکده علوم پزشکی آبادان در قالب تیم‌های پزشکی، بهداشتی و اورژانس، خدمات سلامت دریافت می‌کنند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود:تیم‌های فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان در مناطق سیل زده و بحرانی در شادگان مستقر شده و تاکنون چند بیمار نیز برای درمان به بیمارستان شادگان منتقل شدند.

سلمان زاده گفت:مدیریت فرهنگی دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز فعالیت‌های نشاط آور و فرهنگی را برای کودکان مناطق سیل زده در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/ د

برپایی درمانگاه موقت در اردوگاه مجتمع کشت و صنعت فارابی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.