سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت ناشی از سیل اخیر و بارش‌های فروردین ماه هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : خسارت ناشی از سیل اخیر و بارش‌های فروردین ماه هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : براساس آخرین ارزیابی بعمل آمده و گزارش‌های کارشناسی که به تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاون عمرانی استانداری رسید، خسارت ناشی از سیل اخیر و بارش‌های فروردین ماه هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی گفت : این ارزیابی میدانی پس از پایان بارش‌ها به ویژه ۴۸ ساعت گذشته انجام شده و برای طرح در هیات دولت به سازمان بحران وزارت کشور ارسال شد.

وی بالاترین خسارت وارده را به بخش زیرساخت راه‌های اصلی و روستایی و پل‌ها با ۴۶۰ میلیارد تومان، نیرو شامل آب، برق، گاز و مخازن و رودخانه‌ها ۳۸۹ میلیارد تومان و بخش کشاورزی با خسارت ۳۸۶ میلیارد تومان عنوان کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اضافه کرد: بعد از زیرساخت شهر‌ها و روستاها، میزان خسارت وارده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ۱۵۰ میلیارد تومان و سایر دستگاه‌های اجرایی استان نیز ۱۷۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

 

 

انتهای پیام/د

آخرین ارزیابی گزارش‌های کارشناسی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاون عمرانی استانداری

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.