سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رستوران ابتکاری در مشهد برای بانوان

برای نخستین بار در مشهد رستورانی کم نظیر ویژه بانوان دایر شده و فقط افراد برخوردار از حجاب کامل را می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا تمیز مدیر این رستوران گفت: در ورودی رستوران به مهمانان زن بدون چادر به او چادر هدیه می‌شود که هنگام خروج از رستوران می‌تواند آن را بازگرداند یا نزد خود نگهدارد.

وی افزود: همه کارکنان این رستوران به جز آشپزها، زن هستند. تلاش شده این مکان به بهترین و شیک‌ترین وجه ممکن ساخته و تجهیز شود لذا سالن‌های این رستوران جنبه تالار برای برگزاری مراسم را نیز دارند.

وی ادامه داد: از آنجا که تشریفات هتلی نیز در این رستوران ارائه می‌شود بسیاری از بانوان مشهدی مهمانی‌ها و مجالس خود را از جمله جشن تکلیف فرزندان، آیین‌های مولودی، جشن عقد زناشویی، مراسم ختم و آیین مربوط به بازگشت حجاج یا افراد از عتبات عالیات و مهمانی‌های خصوصی زنانه را در این مکان برگزار می‌کنند.

تمیز گفت: بر این اساس بانوان می‌توانند بدون حجاب و با هر نوع آرایش یا زینت در فضای داخل رستوران حضور یافته و در آرامش غذای خود را میل کنند. در محیط داخلی این مکان هیچ محدودیتی برای پوشش بانوان وجود ندارد لذا اجازه گرفتن فیلم بدون هماهنگی با مدیریت رستوران به افراد داده نمی‌شود.

مدیر رستوران ویژه بانوان در مشهد افزود: بسیاری از بانوانی که مقید به پوشیدن چادر نبودند، از اینکه در این رستوران با خیال آسوده حضور یافته اند اظهار خشنودی کردند. این رستوران بیشتر مورد توجه اقشار مذهبی، روحانیون و کسبه بازار است. اعضای حوزه علمیه خواهران خراسان به این رستوران زیاد مراجعه می‌کنند.
 
انتهای پیام//ف.ح


رستوران اختصاصی زنان در مشهد افتتاح شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
عجب