سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر زمان اعزام مشمولان دارای برگ آماده به خدمت

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از تغییر در تاریخ  اعزام مشمولان دارای برگ آماده به خدمت در فروردین ۹۸ خبر داد.

سرهنگ مهدی بریمانی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: کلیه مشمولان فارغ التحصیل مقطع کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم که برگ آماده به خدمت برای ۱۹ فروردین ماه دریافت کرده اند و مراکزآموزشی آنان آجا، سپاه، پدافند هوایی، اداره زندان‌ها قید شده است، باید در ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۱۹ فروردین ماه ۹۸ در محل اعزام واقع در کیلومتر ۵ اتوبان ساری به نکا – پارک جنگلی شهید زارع مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی افزود: آن دسته از مشمولانی که به مراکز آموزشی ناجا نظیر شهید ادیبی ناجا، محمدرسول الله بیرجند، مالک اشتر اراک، شهید قاسمیان شیرگاه اعلام شده است، برای اعزام به مراکز آموزشی یاد شده لازم است راس ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۲۵ فروردین ماه ۹۸ در محل اعزام واقع در کیلومتر ۵ اتوبان ساری به نکا – پارک جنگلی شهید زارع مراجعه کنند.

سرهنگ بریمانی گفت: فقط حضور مشمولانی که محل آموزشی آنان خارج از مازندران قید شده است در محل مذکور الزامی است و مشمولانی که محل اعزام آنان مراکز آموزشی مستقر در داخل استان قید شده است باید به صورت انفرادی در روز مقرر به مراکز آموزشی مربوطه مراجعه کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعین شده غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان درپی خواهد داشت.

وی گفت: کلیه مشمولان می‌توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir  مدارک و وسایل مورد نیاز برای ارائه به مراکز آموزشی را رویت کرده و همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/ م

فراخوان اعزام مشمولان دارای برگ آماده به خدمت فروردین ۹۸

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.