سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغزنده بودن جاده‌ها در اغلب محور‌های کرمانشاه

رئیس پلیس راه کرمانشاه، از رانندگان خواست با توجه به بارش باران و لغزنده بودن جاده‌ها در اغلب محور‌های کرمانشاه بخصوص جاده‌های اورامانات، هنگام رانندگی کاملا مراقب بوده و نکات ایمنی را رعایت کنند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد حیدری رئیس پلیس راه کرمانشاه گفت : سامانه بارشی که از شب گذشته وارد جو استان شده هم اکنون در بیشتر نقاط استان فعال و بارش‌هایی را برای اکثر نقاط به همراه داشته است.

وی گفت : طبق اعلام همکاران پلیس راه، بارش در مناطقی از استان نظیر اورامانانات، نواحی غربی و همچنین مرکزی از شدت بیشتری برخوردار است و همین موضوع می‌طلبد تا رانندگان هوشیاری بیشتری به خرج دهند.

حیدری تصریح کرد: با توجه به کوهستانی و یک بانده بودن اکثر مسیر‌های منطقه اورامانات و همچنین نواحی غربی استان، خطر تصادف در هنگام لغزنده بودن جاده‌ها افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: رانندگان در صورت تردد از این محور‌ها حتما به توصیه‌های پلیس عمل و قوانین و مقررات رانندگی را کاملا رعایت کنند.

وی در پایان اظهار داشت: سرعت و سبقت‌های غیرمجاز، رعایت نکردن فاصله طولی و خستگی و خواب آلودگی مهمترین علل سوانح رانندگی است که رانندگان باید ضمن پرهیز از ارتکاب آن ها، پس از یک ساعت رانندگی در محلی مناسب توقف و چند دقیقه‌ای را به استراحت بپردازند .

 

 

انتهای پیام/د

ورود سامانه بارشی به جو استان

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.