سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۷ کیلو مواد مخدراز زوج قاچاقچی در استان مرکزی

در عملیات پلیس استان مرکزی یک زوج دستگیر و از آن‌ها ۷ کیلو گرم مواد مخدر کشف شد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ احمدرضا چگنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر یکی از شهرستان‌های استان مرکزی، زوجی که در حال جابجایی مقدار ۷ کیلوگرم تریاک بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ چگنی افزود: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر یکی از شهرستان‌های استان مرکزی، در یکی از محور‌های مواصلاتی یک دستگاه خودروی سواری به سرنشینی زوجی جوان را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار حدود ۷ کیلوگرم تریاک که به شکل ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: زوج جوان در این عملیات دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری توزیع کننده دخانیات قاچاق در ساوه

سرهنگ پرویز اسدی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه هم گفت: در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوه، یک توزیع کننده دخانیات قاچاق دستگیر شد.

سرهنگ اسدی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در تحقیقاتی از فعالیت فردی در امر خرید و فروش سیگار قاچاق در یکی از واحد‌های صنفی این شهرستان مطلع شدند و با شناساییفرد و هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، از این محل بازرسی به محل آمد که در بازرسی از این محل بیش از ۷ هزار نخ سیگار قاچاق و بسته‌هایی تنباکوی قاچاق کشف شد وفرد دستگیرشده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.