سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۶ سارق و مال خر در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق لوازم و قطعات خودرو و ۴ مال خر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، سرهنگ رضا زارعی رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت‌های خودرو و لوازم آن در شهر همدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پس از چندین روز تحقیقات گسترده و بررسی‌های میدانی کلیه سوابق سارقان سابقه دار که در این امر فعالیت داشتند را مورد بررسی قرار دادند.

زارعی بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مشخص شد شخصی ۳۰ ساله که قبلا چندین بار به اتهام سرقت داخل خودرو دستگیر و روانه زندان شده مجددا با تشکیل باندی در امر سرقت خودرو و قطعات آن فعالیت می‌کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با شگرد‌های خاص پلیسی، این سارق حین فروش لوازم مسروقه در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به سرقت ۲ دستگاه  پراید و ۳ فقره سرقت قطعات خودرو در مناطق مختلف شهر همدان با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد که همدست متهم و ۴ نفر مال خر نیز در این زمینه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان در پایان گفت: کلیه محل‌های سرقت با راهنمایی متهم بازسازی، مالباختگان شناسایی و اموال سرقتی از قبیل: دستگاه ضبط و پخش، کپسول ال پی جی، پاور بانک، فلش و مدارک هویتی کشف و متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.

انتهای پیام/د.ا

دستگیری ۲ سارق در همدان

 

برچسب ها: پلیس آگاهی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.