سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صحنه‌هایی از همدلی خوزستانی‌ها برای ساخت سیل بند

ویدئویی از تلاش و پشتکار اهالی یکی از شهرهای استان خوزستان توسط یکی از کاربران فضای مجازی منتشر شده است که گواهی بر همدلی ساکنان این منطقه است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای اخیر احتمال آب‌گرفتگی در روستاهای پایین‌دست عبدالخان و بالا دست حمیدیه در استان خوزستان در اثر افزایش دبی رودخانه کرخه پیش بینی شده است. شهرستان حمیدیه در غرب اهواز، عبدالخان از توابع شهرستان شوش، شیبان از توابع شهرستان باوی در شمال اهواز و شهرستان کارون در جنوب اهواز واقع شده‌اند.

عبدالخان، از توابع بخش شاوور شهرستان شوش در استان خوزستان است. یکی از کاربران فعال در توییتر که در این منطقه حاضر شده است ویدئویی را از همدلی اهالی این منطقه به اشتراک گذاشته است. براساس این تصاویر اهالی این منطقه دست روی دست نگذاشتند و در کنار یکدیگر ایستادند و  دست به کار شدند و با امکانات موجود در منطق سیل‌بند ساختند.

مردم این شهر ۳۰۰ تا ۴۰۰  هکتار از زمین‌های کشاورزی خود را از دست دادند، اما نکته تاسف‌بار براساس ادعای اهالی این منطقه این است که با توجه به تجربه سیل ویرانگر در سال  ۹۵ هیچ کدام از کارگزاران بیمه حاضر نشدند که با اهالی این شهر قرارداد ببندند.

در ادامه می‌تتوانید پست منتشر شده در حساب کاربری کیوان ساعدی فعال فضای مجازی که در حال حاضر در استان خوزستان حاضر است را ببینید.

فیلم منتشر شده  همراه با این پست را در ادامه‌ می‌توانید ببینید:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.