سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت تهران:

نیاز‌های اساسی جامعه شناسایی شود

امام جمعه موقت تهران در شورای اداری قزوین گفت: برای تحقق شعار سال، باید نیاز‌های اساسی جامعه را شناسایی و دقیق مطالعه کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت ا‌لاسلام سید محمدحسن ابوتر‌ابی فرد امام جمعه موقت تهران در شورای اداری قزوین گفت: باید با برنامه ریزی، شناسایی نیاز‌های اساسی جامعه و کاهش هزینه‌های مدیریت کشور برای رونق تولید ملی اقدام کرد.

حجت ا‌لاسلام ابوتر‌ابی فرد به شایسته سالاری در مدیریت‌ها اشاره کرد و گفت: همیشه و در همه حال باید اصول مبتنی بر مبانی علمی و شایسته سالاری را رعایت کنیم.

امام جمعه موقت تهران به ظرفیت باغستان سنتی قزوین اشاره کرد وگفت: باید برای حفظ و حراست از این سرمایه ارزشمند تلاش کرد، زیرا اگر این باغستان تخرب شده بود در بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل یک تهدید بزرگی برای قزوین به شمار می‌رفت.

حجت ا‌لاسلام ابوتر‌ابی فرد در ادامه آبگیری سد نهب و هدایت آب‌ها به سمت این سد را اقدامی مهم برای پیشگیری از تخریب روستا‌ها در شهرستان تاکستان بیان کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین هم در این جلسه گفت: در این بارش‌های اخیر اگر مدیران استان خوب عمل نمی‌کردند استان ما نیز آسیب‌های جدی می‌دید.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: اگر جامعه‌ای می‌خواهد استحکام و ایستادگی را در خودش ایجاد کند باید فقر را از میان بردارد.

وی اضافه کرد: اقتدار کشور و سر بلندی ما به اقتصاد و معیشت وابسته است.

بابایی صالح رییس مجمع نمایندگان استان هم در این جلسه نامگذاری سال را فرمان حکومتی برای کار گزاران نظام دانست و گفت: باید همه مسئولان در تمام قوای سه گانه با وحدت و همدلی زمینه تحقق این شعار را فراهم کنند.

بابایی صالح افزود: استان قزوین قطب تولید محصولات کشاورزی است و باید زمینه تولید و رونق بخش کشاورزی را در استان فراهم کرد.

 استاندار قزوین هم در این جلسه رفع موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی و احیای واحد‌های تولیدی که قابلیت بازگشتن به تولید را دارند از مهمترین اولویت‌های استان در سالجاری بیان کرد.

عبدالمحمد زاهدی بر ضرورت توسعه دولت الکترونیک تاکید کرد و گفت: با توسعه و گسترش دولت الکترونیک ضمن کاهش تصدی گری دولت، زمینه فساد اداری نیز کاهش می‌یابد.

مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان هم استان هم در این جلسه گفت: از ۴۱ حوادث بلایای طبیعی ۲۵ مورد در استان قزوین رخ می‌دهد.

به گفته مهدیخانی، در بارش‌های اخیر و جاری شدن سیل هزار و ۴۵۶ واحد مسکونی از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت دیده اند.

انتهای پیام/ک

جلسه شورای اداری قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.