سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صندلی مدیریت تراکتورسازی همچنان خالی است

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتورسازی بعد از استعفای بهتاج هنوز مشخص نشده است که این موضوع می‌تواند برای سرخپوشان تبریزی دردسرساز شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتورسازی با نتایج خوبی که در چند هفته اخیر گرفته است یکی از شانس‌های قهرمانی در لیگ برتر است، اما صندلی مدیریت این باشگاه بعد از استعفای بهتاج هنوز خالی است و عباس الیاسی رئیس هیئت مدیره با حفظ سمت امور جاری این باشگاه را انجام می‌دهد.

سرخپوشان تبریزی با وجود اینکه عملکرد فوق العاده‌ای در لیگ برتر داشتند، اما بی ثباتی در مدیریت یکی از نقاط ضعفشان محسوب می‌شود و بهتاج قبل از عید به علت نپذیرفتن استعفایش در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی مجبور به ترک صندلی مدیریت تراکتورسازان شد و هنوز هم مدیرعامل جدید این باشگاه مشخص نشده است.

در حالی که گفته می‌شد زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی دیگر به گزینه بومی اعتقادی ندارد و قصد دارد یک فرد غیر بومی برای مدیریت باشگاهش انتخاب کند، اما مدیررسانه‌ای تراکتورسازی اعلام کرد که گزینه‌ای برای مدیرعاملی مطرح نشده که بومی یا غیر بومی باشد.

طبق اعلام مدیررسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی تا پایان لیگ هجدهم گزینه‌ای برای مدیرعاملی این باشگاه مطرح نیست و همچنان الیاسی امور جاری باشگاه را انجام می‌دهد تا زنوزی فرد توانمندی را برای مدیرعاملی انتخاب کند.


بیشتر بخوانید: 

 تراکتورسازی یک - صنعت‌نفت‌آبادان صفر/ شاگردان لیکنز همچنان در کورس قهرمانی

لیکنز: ۳ امتیاز مهم کسب کردیم/ خط دفاع ما عملکرد خوبی از خود نشان داد


انتهای پیام/

زمان انتخاب مدیرعامل جدید تراکتورسازی مشخص شد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.