سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

دستگاه های اجرایی برای مقابله با سیل آماده باشند

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی، احتمال وقوع سیل در سطح استان وجود دارد و دستگاه های اجرایی باید برای مقابله با هرگونه بحرانی آماده باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که به صورت فوق العاده با حضور مدیران دستگاه‌های عضو ستاد برگزار شد، گفت: براساس پیش بینی هواشناسی، احتمال جاری شدن سیل وجود دارد و به همین دلیل تا اطلاع ثانوی فرمانداران شهرستان‌ها باید به صورت مستمر ستاد مدیریت بحران را تشکیل دهند.

وی افزود: سیل اخیر در شهرستان طرقبه شاندیز به خوبی مدیریت شد و انتظار می‌رود که در بارش‌های پیش رو هم با برنامه ریزی دقیق و آمادگی دستگاه‌های اجرایی، از بروز خسارت‌های سنگین جلوگیری شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: بخشی از مشکلات سیلاب در استان‌های گلستان و خوزستان در نتیجه غافلگیری مسئولان و مدیران در حوزه مدیریت بحران بوده است و انتظار می‌رود در خراسان رضوی با آمادگی همه دستگاه ها، مشکلی از این نظر به وجود نیاید.

رزم حسینی افزود: اگر در نتیجه سهل انکاری برخی دستگاه دولتی، ساخت و ساز غیرمجاز دربستر رودخانه‌ها انجام گرفته است باید با همکاری دادستانی برخورد شود تا در صورت وقوع سیلاب شاهد ایجاد خسارت‌های جبران ناپذیر نباشیم.


وی گفت: اسکان اضطراری در شرایط بحران موضوع بسیار مهمی است و فرمانداران باید فضا‌ها و سالن‌های ورزشی را برای اسکان اضطراری در صورت وقوع سیل آماده سازی کنند.

انتهای پیام//م. م
 

 

احتمال بروز سیل در خراسان رضوی

برچسب ها: حوادث ، مدیریت بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.