سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار ورزشی استان قزوین

از حضور چهار کاراته کا قزوینی در اردوی تیم ملی تا درخشش بانوان قزوینی در رقابت‌های دو و میدانی و تنیس

اخبار ورزشی از کاراته، تنیس، تکواندو، رالی و دو و میدانی را در روز شنبه ۱۷ فروردین را در اینجا مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز  شنبه شاهد خبر‌هایی، از چهار کاراته کا قزوینی در اردوی تیم ملی،تنیس باز قزوینی در ترکیب تیم ملی قهرمان غرب آسیا شد،بانوی دونده قزوینی رکورد ملی را به نام خود کرد،اولین راند مسابقات رالی شهری استان برگزار می‌شود و تکواندو کار قزوینی در مرحله جدید اردوی تیم ملی هستید.

چهار کاراته کا قزوینی در اردوی تیم ملی

بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری، مجید حسن نیا و امیر رضا میرزایی از فردا در تمرینات تیم ملی بزرگسالان شرکت می‌کنند.

این اردو از فردا آغاز و تا ۲۵ فروردین در تهران ادامه دارد،ملی پوشان ۲۸ فروردین در رقابت‌های لیگ جهانی مراکش به میدان می‌روند.

تنیس باز قزوینی در ترکیب تیم ملی قهرمان غرب آسیا شد

هانا سلطانی در ترکیب تیم ملی تنیس در پایان رقابت‌های تنیس قهرمانی زیر ۱۲ سال غرب آسیا در بخش تیمی به قهرمانی رسید و جواز حضور در رقابت‌های آسیایی را کسب کردند،در پایان رقابت‌های بخش تیمی، تیم ملی تنیس کشورمان با برتری بر حریف لبنانی قهرمان شد.

ملی پوشان کشورمان پیش از رسیدن به فینال تیم‌های عمان و سوریه را شکست داده و با سه پیروزی پی در پی قهرمان شدند.

بانوی دونده قزوینی رکورد ملی را به نام خود کرد

در پایان مسابقات دو و میدانی انتخابی تیم ملی، شهلا محمودی در ماده ۴۰۰ متر بامانع با زمان ۱:۰۰.۰۴ دقیقه رکورد ملی این ماده را شکست،پیش از این محمودی با زمان ۱:۰۰.۱۱ دقیقه رکورددار این ماده بود.

مسابقات دو و میدانی رکوردگیری انتخابی تیم ملی بزرگسالان با شرکت ورزشکاران دعوت شده از سوی فدراسیون دو و میدانی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

اولین راند مسابقات رالی شهری استان برگزار می‌شود

مرحله اول مسابقات اتومبیل رانی رالی شهر استان، ۳۰ فروردین برگزار خواهد شد، این رقابت از پارک علم و فناوری جاده باراجین و در سه کلاس معلولین و جانبازان، حرفه ایی و همگانی برگزار می‌شود.

رالی شهری استان در ۴ راند برگزار و در پایان سال امتیازات راننده و نقشه خوان‌ها بصورت مجزا محاسبه و به نفرات برتر معرفی می‌شوند.

رالی شهری مسابقات اتومبیل رانی است که بیشتر به مهارت حرکت در مسیر صحیح و در زمان مطلوب تأکید دارد تا مهارت رانندگی این رالی در خارج از پیست‌های اتومبیل‌رانی و در مسیر‌های عمومی برگزار می‌شود و سرعت ملاک امتیاز نیست.

تکواندو کار قزوینی در مرحله جدید اردوی تیم ملی

مهران برخورداری ملی پوش قزوینی به دور جدید تمرینات تیم ملی بزرگسالان فراخوانده شد،این اردو از جمعه در محل فدراسیون تکواندو آغاز شد.

ملی پوشان خود را برای شرکت در رقابت‌های جهانی منچستر انگلیس که اردیبهشت ماه برگزار می‌شود آماده می‌کنند.

انتهای پیام/چ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.