سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ در فکر کسب آرای انتخاباتی ایالت کالیفرنیا در سال ۲۰۲۰ است

به نوشته آسوشیتدپرس، رئیس‌جمهور آمریکا در پی کسب آرای انتخاباتی ایالت دموکرات کالیفرنیا در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، هنوز هم به کسب آراء و پیروزی در ایالت به شدت دموکرات کالیفرنیا در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ می‌اندیشد.

او در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ مقابل هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی خود با فاصله چهار میلیون رای در این ایالت تن به شکست داد، اما وی روز جمعه خطاب به حاضرین در یک جلسه خصوصی جمع‌آوری کمک‌های مالی در بورلی هیلز گفت که فکر می‌کند می‌تواند در انتخابات سال آینده به پیروزی دست یابد.

شان استیل از اعضای کمیته ملی جمهوری‌خواهان، که وی نیز در این جلسه حضور داشت، گفت ترامپ زمانی که درباره تصمیم دولت خود در به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان (تحت اشغال اسرائیل) سخن به میان آورد، با تشویق و تمجید شدید حاضرین مواجه شد.

کمیته ملی جمهوری‌خواهان اعلام کرد ۱۷۰ تن در این جلسه که برای جمع‌آوری کمک‌های مالی برای رقابت‌های انتخاباتی ترامپ برگزار شد، حضور داشتند این کمیته به مقدار کمک‌های مالی که در جریان برگزاری این جلسه خصوصی جمع‌آوری شد، اشاره‌ای نکرد.

ترامپ پس از شرکت در این جلسه، قرار است برای سخنرانی روز شنبه در نشست سالانه ائتلاف یهودیان جمهوری‌خواه راهی لس‌آنجلس شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، انتخایات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.