سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار باب ساختمان روستایی در سروآباد تخریب شد

بخشدار مرکزی سروآباد از تخریب چهار باب ساختمان روستایی براثر بارش باران های اخیردر روستای تفین خبرداد و گفت:ساکنان این روستا باید مکان زندگی خود را تخلیه کنند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهروز علی نژاد گفت: بارش های شدید باران در روزهای اخیر در شهرستان سروآباد موجب ایجاد خسارت به روستای تفین بخش مرکزی شد.

وی افزود: بارش باران و رانش زمین در این روستا باعث تخریب چهار ساختمان مسکونی شد و چهار ساختمان مسکونی نیز در معرض خطر تخریب قرار دارند و به ساکنان آنها هشدار تخلیه داده شد.

بخشدار مرکزی سروآباد یادآور شد: رانش زمین در روستای تفین باعث مسدود شدن راه ورودی این روستا شد که عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال بازگشایی آن هستند.

وی بیان کرد: قسمتی از روستای تفین در معرض رانش زمین قرار دارد و قبلا هشدارهای لازم در خصوص هرگونه ساخت و ساز در محدوده رانش به ساکنان این روستا داده شده است.

علی نژاد گفت: جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان سروآباد روز گذشته در روستای تفین برگزار و امروز نیز جلسه مدیریت بحران برای اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص شرایط بحرانی این روستا تشکیل خواهد شد.

وی تاکید کرد: به خانوارهایی که هشدار تخلیه مکان مسکونی آنها داده شد، امکانات لازم برای سکونت موقت آنها داده می شود.

انتهای پیام/م

رانش زمین باعث مسدود شدن راه ورودی روستای تفین شد

 

برچسب ها: بارش باران ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.