سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکته به جای مانده از بازی نساجی و سپاهان؛ نساجی دبل نمی‌شود حتی مقابل مدعیان قهرمانی

نساجی با کسب تساوی ارزشمند مقابل سپاهان اصفهان نشان داد به هیچ تیمی در قائمشهر به راحتی امتیاز نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هفته بیست و چهارم رقابت‌های حساس لیگ برتر فوتبال دیروز جمعه ۱۶ فروردین با انجام چند دیدار پیگیری شد و در یکی از رقابت‌ها نساجی مقابل تیم قدرتمند و مدعی سپاهان تن به تساوی بدون گل داد.

نساجی که در دیدار رفت با اشتباه محرز داور و پنالتی عجیب و غریب اعلام شده در دقایق پایانی، نتیجه را به حریف واگذار کرده بود، در قائمشهر جلوی روند امتیازگیری تیم اصفهانی را گرفت تا زردپوشان از صدرنشین رقابت‌ها بیش از گذشته عقب بی افتند.

اگرچه نساجی اولین فصل خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند، اما فقط یک بار در خانه نتیجه را به حریف واگذار کرد، آن هم هفته اول و با باخت یک بر صفر مقابل ذوب آهن که در دیدار برگشت در اصفهان توانست مقابل این تیم به تساوی رسید.

شش شکست بعدی قائمشهری‌ها در خانه حریفان مقابل فولاد، استقلال، پرسپولیس، سپاهان، پدیده و پارس جنوبی جم رقم خورده است که همه آن‌ها جز پدیده در ورزشگاه وطنی امتیاز از دست دادند تا به قول فوتبالی‌ها در برابر هیچ تیمی دبل نشود.  

سپاهان آخرین مدعی قهرمانی بود که نتوانست با دست پر از قائمشهر خارج شود و دو امتیاز با اهمیت را از دست داد، امتیازاتی که اختلاف زردپوشان را با صدرنشین جدول به ۴ امتیاز رساند و یقینا در تعیین قهرمان لیگ تاثیر بسزایی خواهد داشت.

قرمز پوشان در وطنی مقابل تراکتور و پرسپولیس به تساوی یک بر یک رسیدند و در مقابل سپاهان و استقلال هم بدون گل مساوی کردند تا مدعیان بیش از پیش به قدرت نساجی در خانه پی ببرند.

گفتنی است نساجی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر شمبه ۲۴ فروردین در تبریز به مصاف ماشین سازی تبریز می‌رود.

انتهای پیام/ م

نساجی منسجم و مقتدر در اولین حضور لیگ برتری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.