سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تندباد و رعدوبرق در برخی مناطق استان بوشهر

همزمان با آغاز فعالیت سامانه بارشی از کمتر از یک ساعت پیش تندباد همراه با رعدوبرق و بارش باران در شمال و مرکز استان بوشهر آغاز شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: سرعت وزش تندباد در بوشهر به ۹۰ و در گناوه به ۸۳ کیلومتر در ساعت رسیده است.

محمدرضا انصاری افزود: اکنون نیمه شمالی استان بوشهر با وزش باد، بارش باران و رعدوبرق رو به روست و این شرایط در مناطق جنوبی استان هم رخ می دهد.

پیش از این هواشناسی استان بوشهر اعلام کرده بود با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان و تقویت آن، از امشب تا ابتدای فردا، بارش پراکنده باران، گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش تندباد، پدیده‌های غالب در استان خواهد بود.

هواشناسی پیش بینی کرده بود، سرعت وزش باد از ۶۰ کیلومتر در ساعت بیشتر می‌شود و ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و هنگام وزش تندباد، ۱۲۰ تا ۲۷۰ سانتیمتر خواهد شد.

بر اساس اعلام هواشناسی، فعالیت این سامانه بارشی از فردا تا اوایل وقت یکشنبه به صورت پراکنده در استان ادامه خواهد داشت و هفته آینده به تناوب با گذر امواج ناپایدار جو، در برخی ساعات شاهد وقوع ناپایداری جوی در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ک

آغاز فعالیت سامانه بارشی با تندباد و رعدوبرق در استان بوشهر

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.