سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بسته های اقلام ضروری به عشایر در محاصره سیلاب+تصاویر

مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه گفت: کمک‌های امدادی به عشایری که ۶ روز در محاصره سیلاب بودند ارسال شد

مدیر کل امور عشایر استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، از امداد رسانی به عشایر در محاصره سیلاب خبر داد و گفت: امروز ۵ دستگاه  ماشین آلات  شامل ۶۰ بسته پک ۷۲ ساعته در اختیار آنان قرار گرفت.


وی با اشاره به همکاری راه و شهرسازی در این  اقدام گفت: این اداره در مسیری که همراه اکیپ امور عشایر بودند  به بازگشایی  مسیرها  اقدام کردند و محل اسکان انان نیز تسطیح گردید.

احمدی بیان کرد: هلال احمر و فرماندار جوانرود نیز از محل اسکان عشایر بازدید کردند و قرار است در مراحل بعدی در روزهای آینده آرد و مایحتاج ضروری  و سیلندرهای گاز در اختیار انان قرار دهند.

وی افزود: هم چنین نایلون به مقدار زیادی  جهت استفاده  عشایر در میان آنان در منطقه جوانرود توزیع شد تا با توجه به باران های احتمالی آب به داخل چادرها نفوذ پیدا نکند.

احمدی بیان کرد: در قبل و حین و بعد از سیل نیز به لطف خدا مشکلی از نظر آبرسانی نداشتیم و ۳۰ دستگاه تانکر کار توزیع آب به عشایر عزیز انجام می‌دهند.



وی با بیان اینکه این عشایر در منطقه کلور شهرستان جوانرود مستقر هستند گفت: اقلام ضروری شامل برنج روغن  کنسرو ماکارونی رب گوجه کنسرو مواد بهداشتی  در اختیار انان قرار گرفت.


انتهای پیام/ز

 

۳۰ دستگاه تانکر کار توزیع آب به عشایر انجام می دهند

برچسب ها: سیل ، بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.