سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تارتار:

پیروزی امروز نتیجه غیرت بازیکنان و حمایت هواداران بود

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: پیروزی در بازی امروز که در شرایط دشواری به دست آمد، کاری است که فقط از عهده بازیکنان با غیرت پارس جنوبی جم بر می‌آید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی تارتار پس از پیروزی دو بر یک تیمش بر استقلال خوزستان در ارتباط زنده تلویزیونی با شبکه سیمای استانی بوشهر، افزود: بعضی از بازی‌ها را باید برد و بازی امروز جزو همین بازی‌ها بود.

وی ادامه داد: وقتی گل خوردیم و از حریف عقب افتادیم امیدوار بودیم که بازی را خواهیم برد، اما وقتی ۱۰ نفره شدیم کار سخت شد و خودم باورم نمی‌شد که بتوانیم بازی را ببریم.

سرمربی پارس جنوبی جم بیان کرد: در شرایطی که دریافتی‌های چندانی نداشتیم، زمین خوب نبود و مشکلات مالی هم به بازیکنان فشار می‌آورد، توانستیم پیروز میدان باشیم که این کار فقط از عهده بازیکنان باغیرت پارس جنوبی جم با حمایت هواداران بر می‌آید.

تارتار از هوادارانی که در همه لحظات همراه تیمشان هستند تشکر و پیروزی امروز را به آنان و مردم استان بوشهر تقدیم کرد.

او همچنین تاکید کرد که شاکر خداست که در شرایط سخت همیشه یاورش بوده است.

سرمربی پارس جنوبی جم درباره ۱۰ نفره شدن و تعویض‌ها نیز گفت: وقتی ۱۰ نفره شدیم مجبور به ریسک شدیم، زیرا باید بازی را می‌بردیم و بازیکنان هم خوب بازی کردند و به نتیجه رسیدیم.

تارتار با ابراز نارضایتی از داوری، افزود: داوری خوب نبود و حتی امروز شاهد صحنه‌هایی عجیب بودیم.

وی درباره شرایط تیم نیز گفت: بار‌ها درباره مشکلات صحبت کردم مشکلاتی که بازیکنان را اذیت می‌کند، اما مسئولان باشگاه قول داده‌اند تا قبل از پایان فروردین، به قول قبل از عید وفا کنند.

سرمربی استقلال خوزستان تازه اول راه است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری پس از برتری دو بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان هم بیان کرد: بعد از پنج بازی توانستیم به پیروزی برسیم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

مهدی تارتار با اشاره به بازیکنانی که در اختیار نداشت، افزود: سیف‌اللهی سه کارته و محروم بود، فرزاد حاتمی در بازی با ماشین‌سازی مصدوم شد، احمد گوهری هم در بازی قبلی کارت قرمز گرفت و محمد نوری نیز از ناحیه کمر مصدوم بود.

وی با تاکید بر استفاده بیشتر از بازیکنان جوان، ادامه داد: این جوان‌ها در بازی امروز به نسبت خوب بازی کردند و ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی بیشتر از آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم در واکنش به صحبت‌های سیروس نعمتی‌نژاد که گفته بود تیم پارس با بازی «بکش زیرش» نتیجه می‌گیرد، گفت: این حرف‌ها معمولاً هست، اما یک مربی باید آنقدر باهوش باشد تا نسبت به زمین مسابقه و داشته‌هایش نتیجه بگیرد. حالا یک وقت یک مربی بزرگ ایراد بگیرد، می‌نشینیم و با هم صحبت می‌کنیم و مباحثه هم خواهیم کرد، اما ایشان تازه اول راه است و به نظرم باید حواسش به تیم خودش باشد.

تارتار ادامه داد: با توجه به اینکه در پنج بازی گذشته گلی نزده بودیم، بازیکنان ما در استرس بودند. استرس به خصوص در نیمه اول بیشتر بود. ما گل اول را که زدیم، تیم‌مان آرامش گرفت و توانستیم گل دوم را هم بزنیم.

پارس جنوبی جم در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز مهمان خود استقلال خوزستان را با نتیجه دو بر یک شکست داد و به رده هفتم جدول صعود کرد.

انتهای پیام/ک

تارتار: داوری خوب نبود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.