سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود بیش از ۶۰۰ زائر نوروزی در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران

۶۰۰هزار و ۴۵ زائر و مسافر نوروزی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ۶۰۰هزار و ۴۵ زائر و مسافر نوروزی از ۲۷ اسفند سال گذشته تا کنون در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان حضور یافته است.
 
وی افزود: ۲۵ هزار زائر و مسافر نوروزی در همین مدت در زائرسرا‌ها و سوئیت‌های آستان مقدس امامزادگان مازندران اسکان یافتند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در ۳۵۰ بقعه متبرکه و مسجد بین‌راهی مازندران در حال اجراست، گفت: حدود هزار سوئیت و زائرسرا در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران آماده اسکان زائران و مسافران نوروزی هستند.
 
حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی نیز به ثبت نخستین وقف سال جدید به مساحت ۷۷۳ مترمربع در شهر چمستان اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی نخستین وقف جدید مازندران ۱۷ میلیارد ریال است.
 
وی با اشاره به نیت واقف در ثبت این موقوفه، گفت: واقف خیراندیش این زمین را برای احداث مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) وقف کرده است.
 
وی گفت: کمک به نیازمندان، دارو و درمان، حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان، حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند و خرید جهیزیه برای نوعروسان از جمله نیاز‌های روز جامعه به‌شمار می‌رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به تشکیل قرارگاه اوقاف برای کمک به سیل‌زدگان گفت: کمک به سیل‌زدگان از محل خیراتی که مانعی نداشته باشد صورت می‌گیرد که در این راستا ۵ هزار اقلام غذایی را تهیه کردیم در اختیار سیل‌زدگان قرار دادیم.

انتهای پیام/آ



استقبال گردشگران نوروزی از اماکن‌های مذهبی مازندران

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.