سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم امدادرسانی میراث فرهنگی راهی پل دختر شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه از اعزام تیمی متشکل از کارکنان جهت امداد و یاری رساندن به سیل‌زدگان استان لرستان، راهی پل‌دختر خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، قادری   مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه  بیان کرد : این اداره‌کل در حد بضاعت و جهت مشارکت در امر انسانی امدادرسانی به مردم گرفتار در سیل استان لرستان، در تلاش است تا با همکاری بخش‌های خصوصی و مشارکت مردمی، اقلام ضروری را برای هم‌وطنان سیل‌زده تهیه و ارسال نماید.

 امید قادری  اظهار داشت:باتوجه به خطر تخریب بخشی از قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد که یک اثر ارزشمند تاریخی و نماد پایداری این استان است، در صورت اعلام نیاز اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان، آماده‌ایم تا تیمی از زبده‌ترین کارشناسان تخصصی خود را به این استان اعزام نماییم.

وی گفت: با پیشنهاد محسن‌چنانی مشاور مدیرکل در ستادسفر‌های نوروزی که روز بعداز حادثه سیل پل‌دختر به منظور امدادرسانی به مردم این استان در لرستان حضور داشت  تعدادی از کارکنان داوطلب این اداره کل، جهت کمک و یاری‌رساندن به مردم گرفتار در سیل استان لرستان، راهی پل‌دختر خواهند شد.


انتهای  پیام/ز

اعزام کارشناسان میراث فرهنگی کرمانشاه  برای مرمت قلعه فلک افلاک

برچسب ها: سیل ، میراث فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.