سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترس از دست دادن مسی، بارسلونا را به تکاپو انداخت

رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرد این باشگاه پیشنهاد قرارداد جدیدی را به مسی ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، گفت که قهرمانان لالیگا قصد دارد قراردادی جدیدی به لیونل مسی پیشنهاد کند و قرار است درباره این موضوع مذاکراتی با این ستاره آرژانتینی داشته باشد.

مسی قرارداد خود با بارسا را در سال ۲۰۱۷ تمدید کرد و که تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد. فاتح پنج توپ طلای برنده این فصل نشانی از افول نداشته است.

این بازیکن ۳۱ ساله که اولین بار در ماه اکتبر ۲۰۰۴ در سن ۱۷ سالگی برای بارسا بازی کرد، در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ در رقابت‌های لالیگا ۳۲ گل ودر تمامی مسابقات ۴۲ گل به ثمر رسانده است.

بارتومئو می‌خواهد قرارداد مسی را در نیو کمپ، جایی که او برترین گلزن تاریخ بارسا شده است، تمدید کند.

بارتومو به ESPN گفت: "ما می‌خواهیم او دوران طولانی اینجا داشته باشد تا ما بتوانیم همچنان از بازی او لذت ببریم. لیونل توانست مرز‌ها را بشکند. همه او را تحسین می‌کنند و از طرف هوادران رقیب در استادیوم‌های دیگر مورد تشویق قرار می‌گیرد.

"ما می‌خواهیم قرارداد او را تمدید کنیم، این ایده است. او جوان است - شما می‌توانید این موضوع در عملکرد او ببینید - و او هنوز هم دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده. او همیشه در حال پیشرفت است، همیشه نوآوری می‌کند. من اعتقاد دارم که او هنوز سال‌های زیادی پیش روی خود دارد و در ماه‌های آینده ما با او گفتگو تا او سال‌های بیشتر در بارسلونا باشد.

بارتومئو ضمن اشاره به نقش برجسته لیونل مسی در موفقیت‌های بارسلونا گفت: "مسی بدن خود را به خوبی می‌شناسد و روزی که اعتقاد داشته باشد نمیتواند چیزی به تیم اضافه کند، بارسا را ترک خواهد کرد. باید برای آینده آماده شویم. لئو مسی رهبر ما است، او بهترین بازیکن جهان فوتبال است، او با ما بازی می‌کند، او فوق العاده بازی می‌کند، اما ما می‌دانیم که این نمی‌تواند برای همیشه باشد. "


بیشتر بخوانید:

هزینه نجومی زیدان برای خرید فوق ستاره‌های فوتبال

مسی و رونالدو زیر سایه بکهام

برتری پر گل اتلتیکو مادرید در خانه آلاوز

پیروزی سویا در شب هت تریک جالب بازیکن حریف/ زیردریایی‌ها بالا آمدند

بارسلونا ۳ - رایووایکانو ۱/ کامبک آبی اناری‌ها و نزدیک‌تر شدن به قهرمانی


انتهای پیام/

تصمیم بارسلونا برای تمدید قرارداد مسی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.