سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان گوشی تلفن همراه با ۴۵ فقره سرقت

اعضای باند ۳ نفره‌ای که اقدام به سرقت ۴۵ فقره گوشی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد ریال کرده بودند در عملیات ماموران پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" سعید سلیمیان"رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت به عنف گوشی تلفن همراه آن‌ها توسط ۳ جوان شرور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و بکارگیری یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام موفق شدند هویت سارقان را به دست آورده و در یک عملیات هماهنگ و منسجم هر ۳ متهم را در مخفیگاه‌های خود دستگیر کنند.

 
سرهنگ سلیمیان، خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۴۵ فقره سرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقد با ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کردند که در این رابطه پرونده تشکیل و هر ۳ نفر برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه تمامی سارقان سابقه دار و مرتکبان تکرار جرم تحت کنترل ویژه پلیس قرار دارند افزود: منازل و مخفیگاه‌ها و محل‌های و رفت و آمد این افراد تحت نظر کارآگاهان قرار دارد و به محض دست زدن به جرم و برهم زدن نظم عمومی بلافاصله شناسایی و دستگیر خواهند شد.
 
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به تنگ‌تر شدن حلقه محاصره مجرمان سابقه دار اظهار داشت: با هماهنگی‌های خوبی با مقامات قضائی به عمل آمده سعی کردیم تا فضای نا امنی را برای مجرمان و خلافکاران ایجاد کنیم و اجازه ندهیم به راحتی بتوانند نظم عمومی را برهم بزنند.


انتهای پیام/م
 

دستگیری باند سارقان گوشی تلفن همراه

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.