سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویسی: مانند یک قهرمان بازی کردیم / برنامه ریزی سازمان لیگ مشکل دارد و باید اصلاح شود.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی هفته آخر همه تیم‌ها باید همزمان انجام شود تا شائبه‌ای پیش نیاید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله ویسی سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر پس از پیروزی تیمش مقابل قشقایی شیراز گفت: به آخر فصل نزدیک می‌شویم و تیم‌ها حساسیت بازی‌ها را درک می‌کنند، تیم‌هایی که احساس مسئولیت بیشتری کنند عملکرد بهتری خواهند داشت تیم ما عملکرد فنی و غیر فنی خیلی خوبی داشت و شایسته برد بودیم این پیروزی را به بازیکنان و هواداران خوبمان تبریک می‌گویم.

ویسی اظهار کرد: کسی نمی‌تواند از تیم ما ایراد فنی بگیرد در لیگ یک فقط باید همه بازی‌ها را ببریم، ما می‌خواهیم علاوه بر پیروزی، خوب بازی کنیم نسبت به قبل از عید هم پیشرفت کردیم تیم‌های رقیب هم پیشرفت کردند، در بازی امروز دیدید که به حریف فرصتی برای حمله ندادیم در صورتی که این تیم در همه بازی‌های قبلی اش حداقل چهار پنج موقعیت خوب گلزنی داشت، تیم ما مثل قهرمان بازی کرد و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

وی ادامه داد: وقتی به لیگ برتر برسیم باید سطح بازی مان بالاتر رود، زیرا آنجا با تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال و سپاهان بازی داریم و باید اشتباهاتمان را هم کمتر کنیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در پایان افزود: برای سلامت فوتبال، بازی هفته آخر ما باید همزمان با بازی بقیه تیم‌ها انجام شود تا شائبه‌ای پیش نیاید اگر غیر از این شود به سازمان لیگ و کمیته اخلاق شک می‌کنم. باید سازمان لیگ کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال ورود کنند تا این اتفاق انجام شود، اگر ما تا یک هفته مانده به آخر لیگ سه امتیاز و ۱۰ تفاضل گل جلوتر باشیم نمی‌دانیم هفته آخر چه اتفاقاتی ممکن است بیفتد همانطور که سال گذشته اتفاقاتی افتاد، به مسئولان سازمان لیگ تماس گرفتم و گفتم که این برنامه ریزی مشکل دارد و باید اصلاح شود امیدوارم که این اتفاق بیافتد.


بیشتر بخوانید:

نایب قهرمان بی رمق / زنگ تفریح آسیایی‌ها / فروپاشی بهترین دفاع لیگ

داور عمانی دیدار استقلال ایران - العین امارات را قضاوت می‌کند

شفر: بعد از دریافت گل اعتماد به نفسمان را از دست دادیم


انتهای پیام/

 

بازی همزمان تیم‌های فوتبالی

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.