سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدارس مناطق سیل‌زده گنبدکاووس از ۱۷ فروردین دایر است

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: مدارس مناطق سیل‌زده این شهرستان از ۱۷ فروردین‌ماه پذیرای دانش‌آموزان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،کمال‌الدین نظرنژاد مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس امشب در جمع خبرنگاران از برطرف کردن مشکل آب‌گرفتگی مدارس آسیب‌دیده در سیل اخیر خبر داد و گفت: مدارس این مناطق از روز ۱۷ فروردین‌ماه دایر است.

وی بیان کرد: در این شهرستان ۶۰ واحد آموزشی شامل ۳۶ مدرسه در مناطق شهری و ۲۴ مدرسه در مناطق روستایی دچار آب‌گرفتگی شده بودند که مشکلات آن‌ها برطرف شد.

نظرنژاد میزان خسارت وارده به مدارس گنبدکاووس در سیل اخیر را ۲۲ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پس از فروکش کردن سیل، اقدامات لازم برای تخلیه گل و لای و شست شوی داخل کلاس‌ها انجام شده است.

وی بیان کرد: در سیل اخیر، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به همراه معاونان، کارشناسان و مدیران استانی از مدارس آسیب‌دیده گنبدکاووس بازدید و دستورات لازم را صادر کردند.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: بر این اساس تاکنون یکصد عدد میز و ۲۰۰ عدد صندلی دانش‌آموزی در اختیار آموزش و پرورش گنبدکاووس گذاشته شده که برحسب نیاز، بین مدارس آسیب دیده توزیع شده است.

وی گفت: دانش‌آموزانی که در حادثه سیل امسال کتاب‌های درسی خود را از دست داده‌اند، نگران نباشند، زیرا کتاب درسی تهیه و در اختیار آنان گذاشته می‌شود.

 

انتهای پیام/ت

برپایی مدارس گنبد کاووس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.