سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرکی: به ظاهر ما میزبان بودیم/ می‌دانستیم بازی سختی است

سرمربی تیم پیکان گفت: وقتی گل خوردیم در تلاش بودیم بازی را به تساوی بکشانیم تا درنهایت یک امتیاز بازی را به دست آوریم.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی سرمربی تیم پیکان در کنفرانس خبری بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس تهران گفت: پیشبینی ما قبل از بازی این بود که دیدار سختی در پیش داریم. دلایل این مسئله مشخص بود. پرسپولیس صدر جدول است و نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. آن‌ها دربی را هفته قبل برده بودند و ما با تیمی بازی داشتیم که از وضعیت میهمانی خود به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کرد.

وی ادامه داد: به ظاهر ما میزبان بودیم، اما شرایط برای مهمان فراهم بود. ورزشگاه تقریبا پر از هوادار پرسپولیس بود. میزبانی و میهمانی برایمان فرقی نداشت.

فرکی در ادامه بیان کرد: تیم پرسپولیس در این شرایط کار به نسبت راحت‌تری داشت. در ابتدا تلاش کردیم برنده بازی شویم. وقتی عقب افتادیم دنبال یک امتیاز بودیم، اما اینطور نشد. همه توان فنی خود را به کار نگرفتیم. وقتی در تیم شما یک بازیکن کم کار و کم فعالیت داشته باشید دچار مشکل می‌شوید چه برسد به اینکه امروز ۶ بازیکن ما تحت تاثیر شرایط بازی بودند و نتوانستند عملکرد همیشگی خود را داشته باشند.

فرکی در مورد شرایط بازی ادامه داد: پرسپولیس در بازی امروز ۲ گل به ثمر رساند. همیشه به بازیکنانم روی دقایق ابتدایی و پایانی بازی تاکید دارم، اما متاسفانه ما در همین ۲ زمانی که به آن تاکید داریم گل خوردیم. در این دقایق وقتی گل می‌خورید برگشت به بازی بسیار سخت است.

او افزود: در نیمه اول یک فرصت بسیار خطرناک داشتیم که توپ ما از کنار تیر به بیرون رفت. شاید اگر آن توپ گل می‌شد روند بازی کاملا تغییر می‌کرد. مقابل تیمی مثل پرسپولیس اگر اشتباه کنید جای جبران وجود ندارد. کیفیت فنی بازیکنان پرسپولیس از تیم ما بالاتر بود. مجموعه بازیکنان ملی پوش در این تیم هستند. در این شرایط به میدان رفتیم و در نهایت بازنده شدیم. برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی پیکان در پایان با اشاره به فشردگی بازی‌ها در لیگ برتر افزود: اولین بازی معوقه ما بعد از مسابقه با پرسپولیس روز دوشنبه مقابل سایپا برگزار می‌شود و بعد از آن هم روز ۲۴ فروردین باید با تیم ذوب آهن بازی کنیم. زمانبندی دیدارهایمان کم است. برای آماده سازی تیم مشکل داریم، اما تلاش می‌کنیم خودمان را آماده کنیم و نتایج این بازی‌ها را جبران کنیم.

 

انتهای پیام/

 

صحبت‌های فرکی

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.