سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا:

آب ۳۳۰ روستای لرستان برقرار شد/توزیع روزانه ۴۰هزار بسته آب معدنی

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: تا دیشب آب حدود ۳۳۰ روستا و امشب آب ۲۲۷ روستای دیگر وصل خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور امروز پنج شنبه در حاشیه سفر به شهر‌های پلدختر و معمولان با بیان اینکه تعداد ۲۳۶ روستای باقی‌مانده عمدتاً در حاشیه رودخانه کشکان هستند و در تلاشیم تا مشکل آبرسانی به آن‌ها را حل کنیم، افزود: برنامه‌ریزی شده تا تجهیزات و کمک‌های لازم از ۲۱ استان کشور به لرستان منتقل شود.

وی اضافه کرد: دو دستگاه بسته‌بندی آب با ظرفیت تولید ۲۰ هزار بسته در روز کار خود را در این منطقه آغاز کرده و روزانه ۴۰ هزار بسته آب معدنی توزیع می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور تصریح کرد: در خصوص تأمین آب آشامیدنی در هیچ‌کدام از مناطق حتی روستا‌های بدون آب هیچ‌گونه مشکلی نداریم.

جانباز در خصوص تأمین دائمی آب در منطقه افزود: با توجه به حجم گسترده تخریب راه‌های دسترسی در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بتوانیم مسیری را برای انتقال ماشین آلات و تجهیزات تعبیه و نسبت به ترمیم خطوط انتقال اقدام کنیم.

وی گفت: در تلاشیم تا در همه مناطقی که دچار قطعی آب شده‌اند هرچه زودتر بتوانیم آب شرب مورد نیاز هموطنان‌مان را در مقیاس زیاد تأمین کنیم.

 

انتهای پیام/ت

تامین آب برخی از روستاهای لرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.