سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشدار مرکزی نهاوند:

رانش زمین آب آشامیدنی و راه ارتباطی ۳ روستا در نهاوند را قطع کرد

بخشدار مرکزی نهاوند گفت: رانش زمین آب آشامیدنی تلویزیون و جاده روستا‌های وراینه، ده حیدر و تازناب تاف را قطع کرد.

آیت صالحی بخشدار مرکزی نهاوند در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در همدان افزود: در حال حاضر یک تیم فنی از صداوسیمای مرکز همدان و دوتیم از آب و فاضلاب روستایی و راه سازی در این روستا‌ها برای رفع مشکل مردم هستند.

وی گفت: در این رانش‌ها خوشبختانه خسارت مالی و جانی نداشته ایم، ولی ترس ما از بارندگی و رانش‌های بعدی می‌باشد.

صالحی افزود: جاده جایگزین از داخل روستای تازناب تپه برای دسترسی اهالی روستای تازناب ترمیم و آماده شده است، ولی رانش‌های متعدد کار ماراسخت‌تر کرده و همچنان به دنبال برطرف کردن موانع در این منطقه کوهستانی هستیم.

وی اظهار داشت: علت قطع آب تعدادی از روستا‌ها حوزه گاماسیاب از جمله قلعه قباد، گردچم که درخط اصلی حد فاصل وراینه تا بیان قرار دارند بر اثر رانش چند باره زمین است که باعث شکستگی لوله و از مدار خارج شدن آب آشامیدنی این روستا‌ها شود.

بخشدار مرکزی نهاوند بیان کرد: با توجه به وضعیت منطقه و صعب العبور بودن مسیر توسط نیروی انسانی در ۳روز گذشته تا به امروز در چندین عملیات اصلاح خط شروع شد، ولی علی رغم همه تلاش‌ها بخاطر رانش مجدد عملیات متوقف گردید.

وی افزود: در حال حاضر بازگشایی مسیر در حال انجام است که بیل زنجیری به محل اعزام شده، ولی با این حال توسط ۳ تانکر سیار در حال آبرسانی به این روستا‌ها هستیم.

صالحی گفت: همچنین به علت رانش زمین در نزدیکی ایستگاه صداوسیما تصاویر تلویزیونی ۳روستای وراینه، ده حیدر و گل حیدر قطع است و یک تیم فنی از صداوسیمای مرکز همدان در منطقه هستند تا به سرعت این مشکل را مرتفع کنند.

انتهای پیام/س

قطع ارتباطی تلویزیونی در نهاوند

برچسب ها: سیلابی ، تلویزیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.