سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان پدافند غیرعامل کشور

مطالعات پدافند غیرعامل در یاسوج

قرارداد مطالعات پدافند غیرعامل با شهرداری یاسوج منعقد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور در بازدید از پل‌ها و برخی ساختار‌های شهری یاسوج، گفت:شهرداری‌ها باید ساختار پدافند غیرعامل را اجرایی کرده و این مهم باید در تمام طرح‌های عمرانی لحاظ شود.

اسد الله کریمی از انعقاد قرارداد مطالعات پدافند غیرعامل با شهرداری یاسوج خبرداد و افزود: در این قرارداد مواردی همچون برنامه‌ریزی برای کاهش آسیب‌پذیری، پایش تهدیدات و ارائه برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت برای مقابله با بحران‌ها و شناسایی مراکز خطرساز مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: بررسی ساختار‌های شهری استان‌های سیل زده در دستورکار رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشورقراردارد.

معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشوراز اختصاص ۵۰ درصد اعتبارات در زمینه خسارت‌های سیل اخیر به شهرداری‌ها خبر دادو ادامه داد: برای شهرداری یاسوج ۲۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته که ۵۰ درصد آن از سوی این سازمان پرداخت می‌شود.

کریمی افزود:سازمان پدافند غیرعامل با همکاری شهرداری‌ها درصدد است که با مشارکت سازمان همیاری شهرداری‌ها طرح واکنش سریع به حوادث را در تمام شهر‌ها اجرایی کند و البته شهرداری‌ها باید فضای مورد نیاز برای تخلیه جمعیت و مقابله با حوادث را شناسایی کرده باشند.

معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور از تجهیز آتش‌نشانی شهر‌های کشور به تجهیزات مقابله با حوادث شیمیایی، پرتویی و میکروبی خبر داد و گفت: یک سوم اعتبارات برای تجهیزآتش نشیانی‌ها از شهرداری‌ها و یک سوم از سوی سازمان پدافند غیرعامل اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/د

مطالعات پدافند غیرعامل در یاسوج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.