سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی بارش باران و رگبار در بیشتر مناطق استان اصفهان

کارشناس پیش بینی دمای هوای استان اصفهان گفت:برای روز شنبه در بیشتر مناطق استان افزایش ابر و وزش باد شدید همراه با بارش باران و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

حجت‌الله علی عسگریان کارشناس پیش بینی دمای هوای استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار جوی بر روی استان طی سه روز آینده است اظهار کرد: طی امروز وضعیت جوی در اکثر مناطق استان قسمتی ابری تا تمام ابری، گاهی وزش باد شدید و برای مناطق غربی و شمالی استان بارش پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به ورود سامانه ناپایدار به استان از اواخر روز جمعه ادامه داد: برای روز شنبه در بیشتر مناطق استان افزایش ابر و وزش باد شدید همراه با بارش باران و رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود و در مناطق غربی استان بارش باران و برف انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت افزود: بر این اساس بیشینه و کمینه دما در کلانشهر اصفهان به ترتیب ۲۰ و پنج درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی دمای هوای استان اصفهان گفت: در این بازه زمانی خور و بیابانک با دمای ۲۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و فریدونشهر با دمای صفر درجه به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان گزارش شده است.

انتهای پیام/م
 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.