سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت سامانه بارشی فردا آغاز می‌شود/ تداوم ناپایداری‌های جوی در هفته آینده

سامانه بارشی فردا به نواحی غربی و جنوب غربی ایران وارد می‌شود که با فعالیت آن، ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد از بعدازظهر جمعه با افزایش پوشش ابر، بارش باران بر روی دریا و مناطق غربی خلیج فارس آغاز می‌شود و با تقویت تدریجی آن از اواخر وقت جمعه و شنبه، بارش پراکنده باران، گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش تندباد، پدیده‌های غالب در استان است.

فرج الله شکوهی پور افزود: در این مدت افزون بر افزایش دمای هوا در استان، به سبب وزش باد قابل ملاحظه و گاهی تندباد، خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی تا اوایل وقت یکشنبه در استان فعال است، اما در هفته پیش رو به تناوب با گذر امواج ناپایدار جو، در برخی ساعات ناپایداری جوی به صورت پراکنده وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: تا پیش از ظهر فردا آسمان استان، کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش ملایم باد و در برخی نقاط به ویژه نواحی شرقی و جنوبی استان با احتمال وقوع ناپایداری جوی و از فردا به تدریج افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

شکوهی پور گفت: جهت وزش باد نیز متغیر با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

انتهای پیام/ک

آغاز فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر فردا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.