سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود ۵۱ هزار خودرو به استان فارس/فارس رتبه هشتم تردد‌های جاده‌ای کشور

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس از ورود ۵۱ هزار خودرو به استان خبر داد.

حمید احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه در حال حاضر همه محور‌های استان باز و تردد در آن‌ها به صورت عادی در جریان است، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته در مجموع حدود ۵۱ هزار خودرو وارد استان و حدود ۵۰ هزار خودرو از استان خارج شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع تردد‌های جاده‌ای ۲۴ ساعت گذشته کشور، استان فارس در رتبه هشتم قرار دارد.

حمید احمدی اضافه کرد: پر تردد ترین محور ورودی استان محور گچساران- نورآباد و پر تردد ترین خروجی محور آباده - شهرضا است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس اضافه کرد: سه محور پر تردد استان شیراز- مرودشت، مرودشت-شیراز، سپیدان - شیراز است.

وی با بیان اینکه اوج تردد محور‌های استان در ساعت ۱۸ تا ۱۹ و محور مرودشت- شیراز بالاترین تردد در ساعت اوج را داشته است، ادامه داد: متوسط تردد ساعتی در جاده‌های استان ۳۶۹ خودرو و متوسط سرعت ۸۴ کیلومتر برساعت بوده است.

احمدی اضافه کرد: از دروازه‌های شهر شیراز ۱۲۶ هزار خودرو وارد و ۹۸ هزار خودرو خارج شده که پرتردد‌ترین ورودی محور مرودشت - شیراز و پرتردد‌ترین محور خروجی شیراز - مرودشت بوده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس بیان کرد: در بخش حمل و نقل مسافر برون شهری استان از ابتدای طرح نوروزی (۲۳ اسفند ۹۷) تا دیروز ۳۴ هزار سفر انجام شده که در مجموع ۴۵۸ هزار مسافر جابجا شده اند.

 بنا به گزارش متصدی بارانسنجی لایزنگان نیمه شب گذشته رگبار شدید باران توام با رعد و برق به میزان ۲۶ و ۵ میلی متر در مدت زمان کوتاه ۴۵ دقیقه باعث آبگرفتگی و رخداد سیلاب در روستای هدف گردشگری لایزنگان شده است.

بر اساس این گزارش، هر چند به علت کوهستانی بودن روستا سیل دیشب تلفات جانی نداشت، ولی همه جاده‌های بین باغی تبدیل به رودخانه شد و راه‌های ارتباطی باغداران به کلی مسدود شد.

همچنین علیرضا صحرائیان معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم بیان کرد: پس از محور لار- بندرعباس، محور لار- جهرم با ۱۲۱ هزار و ۱۱۷ خودرو، به استناد اعلام اداره کل راه استان، دومین محور پرتردد جنوب فارس بوده است.

انتهای پیام/چ

وضعیت راه های فارس

برچسب ها: ترافیک ، وضعیت راه ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.