سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قانون منع بکارگیری بازنشستگان از دستاوردهای مهم مجلس دهم بود

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت:قانون منع بکارگیری بازنشستگان از دستاوردهای مهم مجلس دهم بود، اما باید بدون تحلیل و تفسیر و برداشت‌های سلیقه‌ای اجرا شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اصلاح قوانین باید باهدف استفاده از توانمندی جوانان متفکر و خلاقی باشد که با تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی، قصد خدمت گزاری و رفع مشکلات مردم را دارند.

محمودی ادامه داد: قانون منع بکارگیری بازنشستگان از دستاورد‌های مهم مجلس دهم بود، اما باید بدون تحلیل و تفسیر و برداشت‌های سلیقه‌ای اجرا شود.

وی با اشاره به پیگیری و تامین اعتبار خط انتقال آب شرب شهرستان دهاقان از تصفیه خانه بابا شیخعلی، خاطرنشان کرد: در همین مدت اصلاح حوضچه‌های فاضلاب شهرضا و حذف بوی نامطبوع فاضلاب از محله‌های جرم‌افشار و منوچهرآباد از بعد از گذشت دو دهه انجام شد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملیات خط جمع‌آوری فاضلاب شهرضا با استفاده از راهکار قانونی تبصره (۳) ماده واحده ایجاد تاسیسات فاضلاب انجام شد، خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم برای اخذ ردیف ملی ساخت تقاطع غیر همسطح شهرضا – دهاقان و دهاقان – مبارکه - سمیرم انجام شده که این پروژه در حال تجهیز کارگاه است.

محمودی از تامین اعتبار و آغاز عملیات اجرایی جاده عشایری هونجان گرمک و ساخت پل ماشک خبر داد و افزود: تامین اعتبار برای احداث زیرگذر روستای کهرویه، زیرگذر و اصلاح جاده شهر گلشن، خرید قیر برای روستا‌ها به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال و انعقاد تفاهم نامه احداث زیرگذر شهر منظریه انجام شده است.

وی با اشاره به افتتاح زیرگذر روستا‌های قهه و پوده در دهاقان، اظهار کرد: درمانگاه عمومی تامین اجتماعی شهرضا به پلی کلینیک تخصصی و تامین تجهیزات از جمله آمبولانس و تأمین سه دستگاه آمبولانس برای حوزه انتخابیه و افتتاح هفتمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ در روستای هونجان انجام شد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبار تکمیل مرحله دوم بیمارستان و اخذ دستور واگذاری تجهیزات آن خبر داد و افزود: تامین اعتبار ساخت دو مدرسه در روستا‌های دزج و دولت آباد دهاقان و دو مسجد در محله‌های خمینی‌آباد و طالقانی شهرضا از بنیاد برکت، اخذ مبلغ پنج میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی و مرمت قنوات حوزه انتخابیه، تامین اعتبار یک میلیارد تومانی برای مرمت بازار تاریخی شهرضا و احداث چهار جاده بین روستایی کهرویه به یحیی آباد، قصرچم به دولت‌آباد، علی‌آباد به جمبزه و امامزاده علی‌اکبر انجام شده است.

محمودی با اشاره به تامین اعتبار حدود پنج میلیارد تومانی برای مدارس دهاقان، خاطرنشان کرد: با حضور وزیران ورزش و جوانان و راه و شهرسازی و بالغ بر ۴۰ معاون وزیر و رییس سازمان و مدیران کل ادارت در حوزه انتخابیه مهمترین مشکلات مردم منطقه بررسی و دستورات کاربردی اخذ شده است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین نیاز‌هایی که می‌تواند بخش مهمی از مشکلات مردم حوزه انتخابیه را برطرف کند، اصلاح راه‌ها، توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال است.

انتهای پیام/م 

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.