سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسافران نوروزی ازنمایشگاه صنایع دستی ایرانشهر استقبال کردند

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر گفت: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات این شهرستان با ۸ غرفه در قلعه ناصری با استقبال خوب مسافران و گردشگران نوروزی رو به رو شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالحمید خدایاری  افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی و عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات شهرستان ایرانشهر برپا شده است.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه هنر‌های دستی مردم منطقه شامل سوزن دوزی، سکه دوزی، گلیم، حصیر و لباس‌های محلی و غذا‌های محلی به نمایش گذاشته شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر گفت: محصولات نمایشگاه صنایع دستی ایرانشهر با ۲۰ درصد تخفیف به مسافران و گردشگران نوروزی عرضه می‌شود.

وی با بیان این که هویت پذیری نسل‌های گذشته و آینده کشور به اتکا میراث گرانبها آن است افزود: هنر‌ها و صنایع دستی به عنوان یکی از نقاط اتکا باید منزلتی بیش از پیش یافته و زمینه رشد و توسعه آن فراهم شود.

وی گفت: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شهرستان ایرانشهر تا پایان تعطیلات نوروز برپا است.

خدایاری گفت: عکس و پوستر‌هایی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان ایرانشهر برای آشنایی مسافران نوروزی و راهنمایی آنان به مکان‌های دیدنی منطقه در نمایشگاه ارایه می‌شود.

انتهای پیام/گ

نمایشگاه صنایع دستی درایرانشهر

برچسب ها: گردشگری ، نوروز98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.