سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ مجروح در تصادفات خراسان شمالی

معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی گفت: تصادفات ۲۴ ساعت گذشته در استان ۶ مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ محمدرضا قهرمان نژاد معاون عملیات پلیس راه استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در محور بجنورد - شیروان یک دستگاه سواری به علت خستگی و خواب آلودگی راننده واژگون شد، که یک نفر در این حادثه مجروح شد.

وی افزود: در محور فرعی اسفراین نیز یک دستگاه سواری با یک دستگاه موتورسیلکلت برخورد کرد که یک نفر مجروح داشت و علت آن رعایت نکردن حق تقدم بود.

سرهنگ قهرمان نژاد گفت: در محور گرمه - جاجرم نیز یک دستگاه سواری به علت تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد که یک نفر نیز در این حادثه مجروح شد.

معاون عملیات پلیس راه استان گفت: در محور فرعی چنارانشهر نیز یک دستگاه موتورسیکلت به علت سرعت بیش از حد مجاز واژگون شد که این حادثه نیز یک نفر مجروح داشت.

قهرمان نژاد اظهار کرد: برخورد کامیون با یک دستگاه سواری و واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور فرعی شیروان که به ترتیب به علت سرعت بیش از حد مجاز و رعایت نکردن حق تقدم رخ داده بود هر کدام یک مجروح داشتند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در تمامی محور‌های ارتباطی استان تردد روان است بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه و فاصله طولی تاکید کرد.

انتهای پیام / ت

خبرنگار : زهرا حسینی سرشت

تردد عادی و روان در محور‌های خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.